Taehyung szemszõg:
Ez a nap is úgy kezdõdôtt mint az ôsszes tõbbi. Elvégeztem a dolgaimat amiket mint vezetõ minden nap elkell végeznem,éppen az egyik dokumentumokat raktam sorrenbe amikor hirtelen megjelent Jimin a legjobb barátom aki a jobb kezem is egybe.
-Tae nagy baj van.
Jôtt be eléggé idegesen Jimin.
-Jungkook megint felgyújtott egy kávézot.Próbáltuk leállítani de azt mondta hogy addig nem áll le amig nem találkozik veled. Mondta ijedten a törpe(sorry Jimin xd)-Ash ezzel a gyerekkel csak a baj van. nagyon ideges voltam. nem értem hogy Jungkook miért csinálja mindig ezt.Hiába gondolkodom nem tudok rájônni hogy ô ezt miért élvezi.
-Vannak sérûltek? Nagyon remélem hogy nincsenek mivel mostanába túl sok ember sérûlt meg a démonok miatt. Jungkook a becsûletemmel játszik ami nem tetszik nekem.nagyon nem.Gondolkodtam magamban.
-Nincsenek, sikerûlt ôket idôben kihoznunk.nyugtatott meg Jimin.
-Hála az égnek.sóhajtottam fel megkönnyebbûlten.
-Máris indulok addig kérlek vigyétek az embereket biztonságos helyre nehogy baj legyen. Kértem meg a fiatalabbat miközben visszafordultam a dokumentumokhoz.
-Rendben, máris szólok a tôbbieknek. Sietett is el Jimin.
-Köszi Chim.
Siettem segíteni a tôbbieknek ès nagyon mérges voltam Jungkookra amiért ilyen felelôtlen és gyerekes hogy képes volt annyi ember életét kockáztatni csak azért mert figyelem hiánya van.
Nem tudok túl sok mindent róla mivel Jungkookról kevés dokumentum szól és abba is csak annyi van amit mindenki megtalál az interneten manapság. Mindig is érdekelt hogy a fiatalabb hogy bukott el hisz egykor Jungkook is angyal volt ahogy az ôsszes tõbbi démon is. Az idôsebb angyalok nem beszélnek róla igy sose tudtam kideríteni hogy mi is tôrtént pontosan de ismerve a fiatalabbikat biztosan csak a figyelem hiány miatt cselekedett helytelenûl.vagyis igy gondoltam még akkor.....Egy kis Vmin😉
YOU ARE READING
Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt]
FanfictionÉvszázadok óta harcban állnak az angyalok és a démonok. A két faj teljesen kûlônbôzik egymástól. Az angyalok védik az embereket ,a démonoknak pedig az emberek terrorizálása,megôlése a hobbijuk . Az angyalok vezetője nem más mint Kim Taehyung ,a démo...