Kook szemszög:
-Apa? Szólalt meg pár perc után Hoseok.
-Mi az hogy apa? Nézett Jimin Hoseokra. Tae pedig egybôl hozzám jôtt.
Éreztem hogy egyre jobban kezdek gyengûlni
Már a kép is kezdett ôsszefolyni.-Szerelmem kérlek tarts ki. Ne add fel. Sajnálom amiket mondtam. Sajnálom csak kérlek ne hagyj el. Ígérem vissza megyek veled ha most túléled ezt. Sírta el magát V. mióta félig démon lett ez az elsô hogy sír. De érzem hogy màr késô. Nem bírom tovább...
-Szeretlek Tae. Mindig is szerettelek és ôrôkké szeretni is foglak. Csuktam be a szemeimet.
-Ne ne kérlek ne csukd be a gyônyôrû szemeidet kicsim. Ne tedd ezt velem. Nem halhatsz meg. Nyisd ki a szemedet Kook. Nyisd ki. Kérlek. Bôgôtt mégjobban majd rám hajtotta a fejét. Tôbbet nem tudok mivel elsôtétûlt minden.
Tae szemszôg:
Sosem gondoltam volna hogy Kookot valaha is elfogom vesziteni. Sose féltem még semmitôl ennyire mint ettôl. Hûlye ôtlet volt ôt elhagynom. Vele kellett volna maradnom és ahelyett hogy bevettem volna azt a szart ahelyett inkább vele tôltôttem volna minden percemet.
-Apa mi a francot mûveltél?? Miért tetted ezt??? Kérdezte kéttségbeesetten Hoseok mig a többiek Kookot nézték sírva.
-Fiam tudod hogy mik ôk. Én egy démon vadász vagyok ez a dolgom. Megkellett tennem fiam. 1hónapja észleltûnk egy démont a városunkban. Parancsba adták hogy vadásszuk le hogy ne tudjon ártani senkinek sem.Mondta a férfi ezek szerint Hoseok apja.
-Tudom hogy mik ôk de ôk a barátaim voltak. Ôk nem ártottak senkinek és te megôlted az egyikûket.
Te megôlted az alvilag úrát apa. Megôlted Lucifert. Mondtam hogy maradj távol ettôl apa. Most mind halálra vagyunk itélve. Nem szabadot volna ôt megôlnôd mivel megvan tiltva most pedig az egész alvilág bármikor feljôhet ide apa. Baszki.
Túrt a hajába idegesen az emberfiú.-Ô volt Lucifer?? Basszus. Én a vôrôskét akartam lelôni de ô elé ált az utolsó pillanatban. basszus...
De hát ô ennyitôl nem halhatna meg. Ôt nem lehet ilyen kônnyen megôlni.zavarodott össze Hoseok apja is.-Mi az hogy Lucifer? Ô nem Lucifer. Ô az alvilag hercege
Lucifert senki sem ismeri.sose látta még senki. Szólt Jimin is kôzbe. Jungkook nem lehet Lucifer igaz?-De Jimin. Ô Lucifer. Ô nem csak az alvilág hercege. Ô Lucifer. És azért lehetet megõlni ilyen kônnyen mert màr levolt gyengûlve. Mondta már a jôzan Yoongi is. Aki Jimint ôlelte magához és kôzben folytak a könnyei. Most láttam elôszôr ôt sírni.
Éreztem hogy Jungkook teste egyre jobban elgyengûl.-Szerelmem kérlek nyisd ki a szemeidet. Ne hagyj itt minket. Szeretlek. Szeretlek hallod?? Annyira nagyon szeretlek. Ne hagyj itt kérlek. Sírtam egyre jobban. Éreztem hogy kezdek vissza változni.
-Végre újra Tae vagy. Ugye újra Tae vagy?? Kérdezte Jimin szipogva mikor észre vette hogy vissza változtam.
-Igen én vagyok. Sajnálom srácok. Mindent. Úr isten miket tettem.Minden az én hibám. Sírtam fel jobban.
-Semmi baj Tae nem te voltál az. Most inkább menjûnk innét. guggolt le hozzàm Jimin majd mondata végére Jungkookra nézet aki már nem is lélegzet. Mikor én is ránéztem csak mégjobban elkezdtem sírni. Elvesztettem ôt. Annyira kegyetlen voltam vele és még azt sem mondhattam el neki egyszer sem hogy szeretem. Elvesztettem. Végleg. Soha tôbbé nem láthatom a mosolyát. A gyônyôrû barna szemeit. nem hallgathatom édes nevetését,hangját. Azt amikor azt mondja hogy szeret. Vagy amikor éppen perverzkedik velem. Nem érinthetem meg tôbbé. Nem bújhatok oda hozzá amikor vihar van. Nem mondhatom neki hogy szeretem. Hogy ô a mindenem. Nem lehetûnk egyûtt tôbbet. És ez miattam van. Annyira hûlye voltam. Kezdet rohamom lenni. Èreztem hogy elfogok ájulni.
YOU ARE READING
Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt]
FanfictionÉvszázadok óta harcban állnak az angyalok és a démonok. A két faj teljesen kûlônbôzik egymástól. Az angyalok védik az embereket ,a démonoknak pedig az emberek terrorizálása,megôlése a hobbijuk . Az angyalok vezetője nem más mint Kim Taehyung ,a démo...