😇27.fejezet😈

1.3K 96 13
                                    

Tae szemszög:

Màr eltelt fél év és a terápiáknak hála már nem csak a szobámba töltöm a napjaimat,néha még ki is jàrok a többiekkel sétálgatni a birtokon. Igen még mindig a birtokon vagyunk és igen miattam vagyunk itt.nem tudom itthagyni ezt a helyet az olyan lenne mintha Jungkookot is itthagynám. Képtelen vagyok ezt megtenni.
A kezemen a sebek már begyógyultak az angyalok amugy is gyorsan gyógyulnak de màr amugy sem a kezemet vágdosom,àttértem a combomra a kezemen túl feltûnô volt,a többiek nem mertek rákèrdezni de láttam hogy aggódnak miattam. A pszichológusomnak nem beszéltem a vágásokról. Jobb ha nem tudja.
Visszatérve ahoz hogy kijárkálok a többiekkel,most is épp sétálni megyünk már lassan itt a nyàr szóval nem kellett ugy felöltöznünk mint elôtte. Annyiban nem változott semmi hogy én még mindig Jungkook ruhàit hordom a többiek szerint ezzel csak kínzom magamat és kikellene màr dobnom ôket de most õszintén ki tudná kidobni a szerelme holmiait? Hát szerintem senki. Legalàbbis én nem tudom. Még mindig rohadtul hiányzik nekem. Mindenrôl ő jut az eszembe nem.tudom meddig bírom mèg nélküle.

-Figyu Tae ott egy vízesés! -mutatott legjobb barátom abba az iranyba ahol meglátta a szóban forgó termèszet egyik csodáját.

-Nem megyünk egy kicsit úszni? Amugy is rohadt meleg van. Lett izgatott egybõl és meg sem várta válaszom kezdett el húzni a víz felé.

-Jimin te nem is tudsz úszni. Mutattam rá az egyértelmû tényre mivel kedves barátom annyira izgatot lett hogy ezt a tényt el is felejtette.

-Tudom épp ez benne a legjobb. Ugye majd te megmentesz a megfulladástól? Nézet rám bociszemekkel. Ki tudna ennek ellenállni? Hát senki.

-Jaj pici Chim hàt persze hogy megmentelek. Kezdtem gügyögve nyomkodni a pofazacskóit kezeimmel.

-Tudtam hogy számithatok rád én hôs TaeTaem. Nyomta ô is ôssze arcomat. Mire mindketten elnevettûk magunkat.

-Na oké elég volt a nyáladzásból menjünk be végre a vízbe mivel nem érek rá egész nap.morogta Yoongi majd elindult a víz felé. Jiminnel még mindig nem békûltek ki és emiatt még morgosabb lett az alapból morgós fiú. Valahogy segíteni kellene nekik kibékûlni. Nem jó igy látni ôket.

-Na és mi más fontos dolgod lenne még? Talán randid lesz? Vetette oda neki kérdését Jimin gúnyosan.

-Igen. Tulajdonképpen az lesz szóval vonszold ide azt a kerek segged és menjünk be végre. Válaszolt flegmán Suga. Igaz semmi féle randija nem lesz hisz arról tudnák. Csak idegesíteni akarja legjobb barátom amit nagyon is jól csinál hisz egyből vörösödni kezdett az alacsonyabbik feje.

-Rohadj meg Min Yoongi. Ment kôzelebb hozzá Jimin majd mivel Yoongi már amugy is a vízben állt fogta és belelôkte a démonfiút a vízbe mire mindenkibôl kitôrt a nevetès,egyedûl csak az emlitett nem tartotta ezt annyira viccesnek, mikor feljôtt a vízbôl egybôl berántotta Jimint is a vízbe ebbôl pedig vízi bunyó keletkezett persze csak játékból. Mi csak néztûk ôket és nevettûnk rajtuk. Annyira gyerekesek. Mikor már mindketten kifáradtak Yoongi magához húzta a nála alacsonyabb fiúcskát( az a 1centi is számitxd) aki az idôsebb eme tette miatt rögtön zavarba is jôtt és lehajtotta paradicsom piros arcát. Mi is igy néznénk ki Jungkookkal. Szomorodtam el saját gondolatom miatt amit a mellettem álló Jin és Hoseok is észrevett. Nem is tétováztak egy hirtelen mozdulattal felkaptak engem majd a víz felé szaladtak velem és bele is dobtak azzal a lendûlettel. Mikor feljôttem elég durcás fejet vághattam mivel rôgtôn el is nevette magát mindenki mire gonosz vigyorra húztam a számat. Oda úsztam a gerlepárhoz majd megosztottam velûk a tervemet.

Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt] Where stories live. Discover now