S02e15

945 59 5
                                    

Namjoon szemszög:

Ma is úgy kezdôdôtt a napon mint eddig...unalmasan.....na persze. Hát minden a napjaim csak nem unalmasak. Mint tudjátok Jinnievel már elèg régóta együtt vagyunk eddig titokban  kellett tartanunk viszont mióta Kook ès TaeTae együtt vannak ezáltal mi is felvállalhatjuk a kapcsolatunkat ami egyre szorosabb ès erôsebb. Èppen ezért is másabb a mai napon mint a többi mármint csak annyiban hogy ma korábban kelltem mint Jin mivel egy meglepetéssel készülôk neki. Megszeretném köszönni neki azt hogy ennyi évszázad alatt is kitartott mellettem és elviselte minden hülyeségem. Mint pl azt amikor eltôrtem egy kését kenyér vajazás kôzben vagy amikor véletlenûl leejtettem megannyi tányérját(persze a kedvencei kôzûl) összetörtem megszámolhatatlan dolgot(pl vázát,poharat,tányért,tükröt,kést,kerti locsolót stb)
Mindezek ellenére is szeret engem és minden nap finom ètelt készít nekem és persze a többieknek is. Gyengéd velem és nem próbál meg maga alá gyûrni ahogy az várható lenne egy démontól. Bár ô bármennyire is kegyetlen tudd lenni igazából egy törékeny egóista démonbôrbe bújt angyal. Feminim alkata van ami engem teljesen kikészit. Annyira tôkéletes. Minden napomat szebbé teszi és mellette boldog vagyok. Még azt is szeretem amikor reggelente úgy kellt hogy rámugrik és elkezd csikizni amig fel nem kellek vagy amikor àllandóan arról beszél hogy ma is mennyire jól nézz ki(ami persze igaz is hisz õ worldwide handsome Jin) Èppen ezért azt tervezem hogy ma megteszem amit olyan régen tervezek már....
Mikor sikerûlt kimásznom az ágyból és felôltôznôm elmentem a kôzeli boltba valami pékárut venni jinnienek meg a többieknek is vettem ezt-azt. Hogy miért nem csinálok valami reggelit? Szerintem ezt már megválaszoltam akkor amikor azt soroltam fel hogy mi mindent tôrtem el. Jin amugy is kitiltott a konyhából szóval... mikor vissza értem szerencsère nem volt fent még senki igy elôkészitettem neki a tálat amire rápakoltam a pékárukat és egy pohár narancs levet amit annyira imád.Szerencsére felértem úgy hogy nem tôrtem ôssze semmit. Bemenve hàlónkba leraktam az àgyunk mellett lévô szekrényre a tàlcàt majd Jin mellé ûltem aki még nagyban az àlmok vilàgàban valószinûleg egy pónin lovagol. Gyengéden arcàra simitottam párszor mire nyitogatni kezdte szemeit. Mikor rájôtt és fel is fogta hogy hol is van lassan rámnézett majd elmosolyodott.(Eskûszôm ez a pali még reggel is gyônyôrû) Én is viszonoztam tettét majd ajkaira hajoltam és lágy csókba hívtam dús cseresznye piros ajkait aminek a legédesebb eper íze van amit valaha is kóstoltam. Percek múltán voltam csak képes elvállni tôle. Imádom.

-Jó reggelt szépségem. Ne aggódj nem azért keltelek fel mert felégettem a házat hanem mivel "csináltam" neked reggelit és gondoltam megreggelizhetnél mielôtt felkelnél és csinálnál azoknak az éhenkorászoknak valami ételt. Kuncogtam fel mikor arra gondoltam ahogy Jimin és Yoongi egymással versenyezve tômik magukba a kaját amit Jin eléjûk tesz.

-CSINÁLTÁL REGGELIT??? UGYE NEM ÉG A KONYHA?? Ûlt fel egybôl ijedt arccal. Én meg csak sóhajtottam egy nagyot.

-Egy kôszônôm is elég lett volna.durciztam be.
-Am meg elôbb mondtam hogy nem égettem fel semmit és am is az csak egyszeri esett volt. Meg am se csináltam hanem vettem a boltba.

-Ja akkor okés. Na és mit tôrtél ôssze? Húzta fel a szemôldôkét mindentudóan.

-Semmit. Néztem el róla.

-Ahha. Ismerlek. Halljam. Mondta ijesztô hangon.

-Jólvan na. Egy poharat. De tényleg csak egyet. Emeltem fel kezeimet mint aki ártatlan. Ô csak felkuncogott.

-Gondoltam. Majd veszel nekem újat. Én csak helyeslôen bólogattam mikôzben egy nagyott sóhajtottam majd elé tettem a tálcát. Mikor meglátta egybôl megkorgult a hasa mire mindketten felkuncogtunk. Miután befejezte az evés rámnézett. Én eddig ôt néztem és csodáltam hogy mennyire gyônyôrû is férfi létére.

Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt] Where stories live. Discover now