😇6.fejezet😈

2.2K 155 1
                                    

Jungkook szemszõg

A Yoongival való beszélgetés óta eltelt 2hét. Azóta nem csináltam mást csak zúztam,romboltam. Sok embert ejtettem fogjul de persze nem ártatlanokat csak olyanokat akik megérdemlik a halált,természetesen megôlni nem ôltem meg ôket csak kellett egy kis csali amivel magamhoz csalógatom az angyalkám. Azóta nem igen beszéltünk Taevel hisz nagyon haragudott rám de engem ez nem érdekelt azt akartam hogy érezze hogy mennyire megbántott engem. Éppen ezért el is raboltam az egyik kis barátját, Jimint.Amúgy is már nagyon zavart engem hisz állandóan Tae kõzelébe legyeskedett. Aprópó Tae,nagyon hiányzik már.Lehet nem kellett volna ennyire messzire mennem....
Kõzben oda értem ahol a kis kertitôrpét tartom fogsàgba. Yoongit kértem meg hogy vigyázzon rá amig nekem fontos dolgokat kellett elintéznem de mikor oda felé mentem nem várt dolog tõrtént.....

Tae szemszôg:

A Jungkookkal való beszélgetésem után nem tôrtént semmi érdekveszitô dolog,sôt egy teljes hétig nem is csinált semmit Kook ami nagyon meglepô volt hisz Jungkookról volt szó. Azt hittem hogy ilyenkorra már tombolni fog hisz jól tudom hogy megbántottam aznap.Annyira sebezhetônek nézett ki akkor,nem volt az ilyen megszokott hisz minden a rendithetetlen macsót játsza akitôl mindenki fél,a démonok úrát de akkor annyira más volt igaz hogy utàna pervezkedett is de valahogy úgy éreztem hogy azzal csak leplezni akarta a gyengeségét márha neki van olyanja.
Viszont azóta eltelt 3hét.ezalatt a 3hét alatt(1hétig nem csinált semmit kook) teljesen kifordult magából még kegyetlenem és ridegebb volt mint elôtte.Nagyon sok munkát csinált nekem azzal hogy pusztitott és embereket rabolt el.próbáltam higgattan kezelni de ô olyat csinált amit sose fogok tudni neki megbocsájtani...elrabolta Jimint. Nagyon nagyon mérges voltam rá és pontosan tudtam hogy miért csinálta ezt...féltékeny volt mindig is Jiminre és mivel tudja hogy fontos nekem igy elrabolta hogy találkozzak vele.A figyelemhiánya miatt kerûlôk egyszer a sírba....

Most hogy vissza olvasom a részeket nagyon rövidek lettek te jó Isten

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Most hogy vissza olvasom a részeket nagyon rövidek lettek te jó Isten..😱 Azért remélem hogy ettõl függetlenül tetszett nektek.💜
Valyon mit fog most tenni Tae? Mi/ki volt az ami/aki ennyire meglepte Kookot?
Jiminnel mit fognak tenni mig belesz zárva?
Megtudja valaha bocsájtani Tae Kooknak azt hogy elrabolta a legjobb barátját?

Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt] Where stories live. Discover now