Kook szemszög:
A hálonkba ébredtem kurva nagy fejfájással. Hogy kerûltem ide? Nem volt senki sem a szobában rajtam kivûl igy feláltam bàrmennyire is fájt a fejem de elindultam lefelé. Leérve a többieket pillantottam meg a nappaliban tvt nézve.
-Elmondaná valaki hogy mégis mi a faszom tôrtént velem? Szétmegy a fejem és azt sem tudom hogy kerûltem fel Tae szobájába. Hálónkat akartam mondani de mivel már nem lakom itt igy nem mondhattam azt.
-Bocsi haver de múszáj volt leütnöm téged csak hogy itt tudjunk tartani valahogy. Nevetett fel zavartan Jin.
-Mégis mi a rákkal ütöttél le? Néztem rá szikrákat szóró szemekkel.
-Egy serpenyôvel. bocsi tényleg. Hát ez szép mondhatom...
-Gondolhattam volna. Na de miért is kell itt maradnom? Húztam fel a szemöldököm majd végig néztem rajtuk. Mikor rànéztem Taere eléggé szarul nézett ki megint.
-mivel megakarjuk beszélni normálisan ezt a gyerek témát. Mondta nyugodtan Namjoon.
- Ne velem beszéljetek errôl.... mint mondtam keressétek fel az apát és vele beszélgessetek.forgattam meg a szemeimet.
-Te vagy az apa... suttogta halkan Taehyung de én meghallottam.
-Hát hogyne. Forgattam meg újra a szemeimet gúnyosan mondva szavaimat.
-Miért ha nem te vagy az akkor mégis ki? Nézett mostmár rám mikôzben határozottan beszélt.
-Mondjuk az a Minho csávó akivel telefonálgattál. Emeltem fel egy kicsit a hangomat de ôt se kellett félteni.
-Nem csaltalak meg Minhoval se senkivel!! Emelte meg ô is a hangját.
-Bocsi hogy kôzbe szólok de ki az a Minho? Kérdezett rá Jimin most az egyszer jó kérdést tett fel.
-Azt én is szeretném tudni. Mondtam feldultan.
És persze féltékenyen de ezt nekik nem kell tudniûk.-Tudni akarjátok? Hát rendben. Mondta majd felhívta azt a bizonyos Minhot
-Szia. Àttudnál egy kicsit jônnie?.....igen itt az idô megtudniuk.... Várlak.... Szia. Majd letette és karba tett kézzel hátra dôlt a kanapén. Én ugyan ezt tettem a fotelba ûlve.
Kb 5perc múlva csengettek.-Nyitva van. Orditott ki Tae mivel lusta volt felkelni gondolom én. Nem telt sok idôbe és felbukkant egy elég jóképû csávó ne értsétek félre nem az esetem de Taehyungé annál inkább és ez dûhitett.Tae felált majd átôlelte az idegent.
-Minho szeretném ha megmutatnád nekik hogy ki is vagy de elôtte van egy jó hírem. Vigyorgott rá Tae a tipikus tégla mosolyával amit a csávó viszonzott is.
-Mi lenne az? Vigyorgott ô is. Egész aranyos mosolya volt. F.É.L.T.É.K.E.N.Y V.A.G.Y.O.K
-Képzeld terhes vagyok és Jeongguk szerint te vagy az apa. Mondta boldogan elsô felét majd a végén màr csak rôhôgôtt.
-Uhh baszki pedig ugy tudtam hogyha szemmel erôszakolsz meg valakit akkor nem tudod teherbe ejteni de ugy látszik sikerûlt. Húzta ki magát majd ô is elnevette magát.
-Én nem értek már semmit. Vakarta a tarkóját Jimin. Én se tôrpe,én se.
-Akkor úgy tûnik múszáj lesz megmutatnom nektek. Mondta az a Minho gyerek majd csettintett egyet és képek kezdték ellepni az agyamat. Mintha emlékek lennének. Láttam amikor Namjoon meghal majd én is meghalok. Láttam hogy Tae mit élt át nélkûlem. Majd azt is megmutatta hogy hogyan találkoztak Taevel. Tae kivánságait. Mindent láttam. És màr emlékszem mindenre. Mikor kinyitottam a szememet észrevettem hogy mindenki kônnyezik ugy ahogy én is. A NamJin pàros ugy ôleli egymást hogy szinte egy papírlap se fér el kôzôttük ugyan igy a a Yoonmin páros is.
YOU ARE READING
Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt]
FanfictionÉvszázadok óta harcban állnak az angyalok és a démonok. A két faj teljesen kûlônbôzik egymástól. Az angyalok védik az embereket ,a démonoknak pedig az emberek terrorizálása,megôlése a hobbijuk . Az angyalok vezetője nem más mint Kim Taehyung ,a démo...