S02e23

915 65 16
                                    

Kook szemszög:

Azóta hogy Tae elment a szobámba zárkózba bôgôk az egyik sarokban pont úgy mint az idekerûlésem elején. Vele kellett volna mennem tudom jól. De tudtam hogy az ônzôség lett volna a részemrôl hisz pontosan tudtam jól hogy mégha vissza is mennék akkor is csak rosszul lenne tôlem igy jobb ha távol maradok tôle. Már most hiányzik pedig csak 1nap telt el azóta. Egészen addig ûltem ott a sarokban amig meg nem csôrrent a telefonom. Mikor megnéztem Yoongi feje villogott a képernyôn ami azt jelentette hogy régi jó barátom hív engem. Elôszôr nem foglalkoztam vele de mikor már 5xre hívott már érdekelt hogy mit akarhat ennyire igy felvettem.

-Mit akarsz? Kérdeztem rá kôszônés nélkûl.

-Hogy mit akarok? HOGY MIT AKAROK??? MI A FASZOMNAK VAN NEKED TELEFONOD HA FEL SE TUDOD VENNI???ESKÛSZÔM FELDUGOM A SEGGEDBE CSAK GYERE IDE. AM MEG NYILVÁN NEM AZÉRT HÍVLAK MERT HIÁNYZOL hanem...mert gondoltam szólok màr nem mintha téged érdekelne egy Taehez hasonló kurva de...Tae rosszul van....jó lenne ha ide jônnél márha ôfelsége ideje megengedi mivel Tae élete függ ettõl. Csak kèrlek gyere ide te vadbarom. Mondta majd kinyomta a telefont mielôtt válaszolhattam volna.

-Tae rosszul van.....baszki Tae rosszul van.....oda kell mennem. Mondtam majd egybôl ôsszeszedtem magam majd felteleportáltam a faházunkhoz ami ôszintén megmondom rohadtul hiányzott. Bekopogtam majd vártam hogy valaki végre kinyissa az ajtót. Amikor ez megtôrtént félre lôktem azt aki kinyitotta majd bejebb mentem. Mint kiderûlt Jimin volt az aki ajtót nyitott majd még hallottam hogy elhord minden szépnek de pont most ez érdekelt a legkevésbe.

-Hol van? Kérdeztem egybôl a tôbbieket, köztük Lee úrat is,akik aggódó fejjel álltak a nappaliban.

-Még nincs teljesen magánál szóval légyszíves viselkedj. Mondta Namjoon majd a kanapéra mutatott ahol megláttam az én kábult angyalomat egybôl oda mentem hozzá mire nyitogatni kezdte a szemeit. Majd mikor meglátott egybôl kônnyesek lettek íriszei és arrébb húzodott tôlem ami ôszintén. Szarul esett.

-Nincs neki semmi baja ha képes ilyenekre. Mondtam lazán majd az ajtó felé sétáltam.

-Mi az hogy nincs semmi baja? Mi a fasz van veled??? Akadt ki Yoongi jogosan.

-Jaj csak eltúlozzátok. A minap amikor alattam nyôgôtt nem volt semmi baja ahogy most sincs.... mondtam karba tett kézzel.

-Hogy lehetsz ekkora fasz? Szólalt meg Jimin is.

-Lehet hogy az vagyok de Tae szereti ezt a faszt nem igaz TaeTae? Legalábbis egy részem biztosan....mondjuk amelyik 2napon keresztûl benne járt...mondtam gúnyosan mire Tae elkezdtett jobban sírni majd hirtelen ôsszegôrnyedt a kanapén és a hasát ôlelve zokogott. A tôbbiek egybôl hozzá siettek és én is. Na jó kurvàra aggódom érte,tudom hogy egy fasz vagyok de az ô érdekébe tettem.

-Mi a baj manó? Hol fáj? Kérdezte meg tõle a tôrpe.

-Ne legyél már hülye bazdmeg a hasát fogja akkor szerinted milye fáj? Csapta nyakon párját Yoongi.

-Jól van na bocsi csak aggódom. Mondta bûnbánóan Jimin mire megforgattam a szememet.

-Fejezzétek már be most Tae fontosabb. Mond el szépen Tae hogy mit érzel. Mondta neki nyugtató hangon Jin aki mellett ott állt Lee úr és valamit mormogott az orra alatt. Majd újra megjelent az a fûst vagy mi felettûk ahol Tae hasa látszott de mint legutóbb most se látszott rajta semmi.

-A hasam...nagyon f..fáj. csinálj valamit kérlek nem bírom. Sîrt fájdalmában Tae.

-Nyugodj meg Tae. Mindjárt jobb lesz ígérem. Jimin menj és hozz egy pohár vízet neki. Yoongi te pedig hozz borogatást. Jin te hozd el a gyógszereit a szobájából. Jungkook fiam te pedig gyere ide. Osztotta ki a teendôket mindenkinek majd felém fordult. Mit tudnék csinálni?
Oda mentem majd Tae mellé ûltem.

Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt] Where stories live. Discover now