Zehrin etkisi geçmişti ama hala az önce yaşadıklarımı sindiremediğim için yerden kalkmıyordum.
Tam olarak ne olmuştu emin değildim. Adamın teki sinsilik yapıp beni küçük bir iğneyle kısa süreli felç etmişti ve garip garip konuşup gitmişti.
Dişlerimi gıcırdatmadan duramadım.
Aynı zamanda endişeli hissediyordum çünkü eğer dediği gibi kendisi şu S.C.E.L'den S ise bu kötüydü, hem de çok kötüydü.
Öncelikle, o kadar kendine güveniyordu ki elini kolunu sallaya sallaya buraya gelmiş bir de beni felç edebilmişti.
İkincisi benim hakkında fazladan şeyler biliyor gibi gözüküyordu ve rahattı. Rahatlığı sinirimi bozmuştu. Ayrıca, neden benim hakkında bilgi sahibi olsun ki? Bundan bir çıkarı mı vardı?
Ayrıca, şuan hem yedi büyük ailenin hem de büyük ihtimalle S.C.E.L'in istediği şeye sahiptim.
Elena Alegria tarafından verilmiş olan veriler. Şuan kolye haline getirdiğim o küçük şey...
Bunu almakta zorlanmazdı çünkü o an karşı çıkamazdım. Eğer beni çok iyi tanıyorsa o kolyeyi de biliyor olmalıydı, peki biliyorsa neden almamıştı?
Belki de sandığı kadar beni bilmiyordu?
Zaten amacını kestirememiştim. Biraz mantık hataları var gibiydi onun varlığıyla ilgili.
Benim bildiğim S.C.E.L'in kurucuları yaşlı hem de baya yaşlı olmalıydı. Bu eleman bildiğin gençti. Karolek kadar olabilirdi en fazla.
Ayrıca bana yüzünü göstermekte tereddüt etmemişti. O sarf ettiği garip cümlelerden bahsetmek bile istemiyorum.
Seni senden iyi tanıyorum?
Bilmekle hissetmek aynı değil?
Neler dönüyordu şuan bu dünyada, benim bilmediğim?
Kalbim bir an endişeyle sızladı. Endişeleniyordum.
Biraz düşününce bu olanların aslında yedi büyük aile ile ilgili bağlantılı olmama ihtimali zihnime bir bomba misali düşüyordu. Feza olayı ve sonradan dediklerinin çıkması, aslında biz sadece bir tane büyük olay var diye düşünürken aslında benim de içinde olduğum farklı bir konu mu vardı?
Sinirden dudağımı kanatırcasına ısırdım. Eğer beni de ilgilendiren bir konu varsa ikizleri de ilgilendirebilirdi. Onlar şuan gözümün önünde değillerdi. Bir hafta olmuş muydu?
Bu düşünceler beni daha da geriyordu. Şuan bir uçağa atlayıp geri dönmek istiyordum.
Tamam, sakin ol ve mantığını topla Alaz. Şuan tek yapman gereken şey görevi bitirmek ve geri dönüp bunları sadece Karolek'e anlatmak.
Başkasına güvenemezdim.
O kim, yalancı mı sahici mi bilmem ama benimle böyle oynadığına pişman olacaktı. O sikik grubun liderlerinden biri olsa bile onun rakipleri güçsüz değildi.
Derin bir nefes vererek ayaklanırken ayağımın altındaki şeyle duraksadım ve altın broşla göz göze geldim. Bir an düşünmeden onu avucuma alıp cebime yollarken silahımı da alarak odadan çıkmıştım. Emanuel en son kötü bir durumdaydı. Douglas ve Joseph ne haldeydi bilmiyordum. Diğerlerinden de emin değildim.
Bir şeyler aramaktan vazgeçip bizden birini aramaya koyuldum. Telsizlere cevap veren yoktu.
İlerlemeye ve saklanmaya devam ettim. Bu tarafta hiç ışık yanmıyordu. Ses de yoktu. Pencereden dışarı baktım. Boştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGE BATAKLIĞI
Acción"Kanlı geçmişi ardında bırakmak sadece kaçıp gitmekle başarılabilecek bir şey değildi." Gerçek adını bile saklayarak yaşayan 'Berat' iki kardeşiyle birlikte normal bir hayat sürdürüyordu. Ta ki kanlı geçmişi onu bir kez daha bataklığa çekene dek. Fa...