Merhaba arkadaşlar! Nasılsınız? Bana soracak olursanız, mutluyum.
Çünkü kitabı başarıyla aklımdaki gibi bitirdim. Başarı olarak görüyorum çünkü watty platformu bitmeyen kitaplarla dolu, tamamlanmış kitaplar çok nadir. Bu da insanları üzüyor. Daha fazlasının olabileceğini düşünen çok kişi vardı. Dediklerinde haklılar, istesem bu kitabın tamamından daha fazlasını çıkarabilirim.
Ama istemiyorum. Yani bu tek kitap olacak arkadaşlar. Tebrikleri alayım yine de çok uzun bir kitaptı :))
Bu bölüm benim ağzımdan olacak, hikayeli bölüm değil. Bir bölüm önce uyarmıştım ama yanlış anlayanlar varsa yine uyarıyorum. Bir de hikaye hakkında bilmedikleriniz hakkında bir şeyler yazacağım...
Şimdi bu kitaba öylesine başlamış biriyim. Yaşım da ya birçoğunuzla yaşıt ya da daha küçüğüm. On dört yaşımdan beri yazmaya bir ilgim vardı ama hiçbir zaman ciddi bir şekilde kitap yazmayı düşünmemiştim. Sonra bir delilikle gittim öylesine yazdığım bir kitabı yayınladım.
Evet, bunu. Eski hesabımdan yayınlamıştım. Bazıları o hikaye de senin mi aynısı diye bana soruyordu ama o hesabın panosunda da açıklaması var. O bendim ama hesabı kaybettim. Kötü günlerdi. On üç bölüm yazmıştım sadece o zamanlar, kitabı bırakıp gitmeyi düşünmüştüm. Birkaç kişi bana destek olmuştu o zamanlar. Buradan teşekkür ediyorum onlara! Siz olmasanız asla bu kitap bitemezdi...
Haha mutluluktan ağlamadım ama şu başarı hissi tarif edilemez. Finali yayınladığımda üzerimden büyük bir yük kalktı valla. Aynı zamanda gelen bir hüzün... onları daha fazla yazamayacağım gerçeği...
İlk giriş bölümünden beri bu upuzun kitabı bıkmadan okuyup finale gelmeyi başaran sabırlı okuyucuları ayrı tebrik ediyorum valla. Nasıl başardınız ben de bilmiyorum sdgsdg.
Şu yazma sürecim hakkında biraz bilgi vermek istiyorum. Dediğim gibi ilk kez kitabı diğer hesabımda 4 Nisan 2018'de paylaşmışım. Haziran ayında ise hesabım gitti ve buraya taşındım. Dediğim gibi, aslında ben 2014 yılından beri bu platformda kitap okurum. Çok fazla hesabım oldu. Boyslove türü ile de dört sene önce falan tanıştım. Watty ile mi emin değilim çünkü boyslove kategorisi başka yerlerde de var. Manga nedir bilen varsa beni anlarlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGE BATAKLIĞI
Aksi"Kanlı geçmişi ardında bırakmak sadece kaçıp gitmekle başarılabilecek bir şey değildi." Gerçek adını bile saklayarak yaşayan 'Berat' iki kardeşiyle birlikte normal bir hayat sürdürüyordu. Ta ki kanlı geçmişi onu bir kez daha bataklığa çekene dek. Fa...