"Sadece burada ne boklar döndüğünü anlatın!"
Bağırışım evde yankılandı. O kadar öfkeli hissediyordum ki önümdeki adamla birlikte burayı ateşe verebilirdim.
Koskoca Rinaldi'lerin evinde nasıl böyle bir olay olmuştu? İkizler neredeydi?
Ne boklar dönüyordu?!
Aleksi derin bir nefes alırken yere fırlattığım adamın üzerine basarak, "Ne titriyorsun öyle?" diye sordu. Sesinde sinir vardı. Onun da burnuna pis kokular geliyordu belli ki. Joseph arkadan koridora doğru bakış attı ve, "Birileri geliyor." dedi.
Ne kadar ses yaptıysak birkaç kişi daha odaya doluşmaya başladı.
"Neler oluyor?" diye sordu biri şaşkınca Aleksi'nin üzerine bastığı adama bakarak. Adam arkadaşlarından birini görmüş olsa gerek sesini yükselterek, "Al şunu üzerimden!!" diye bağırdı. Aleksi'nin gözlerinde bir ışık parlarken ayağını daha çok bastırdı.
Yeni gelenlerden biri, "Lütfen durun, ne yapıyorsunuz hem de böyle bir zamanda..." diye mırıldandı. Benim de zaten kanım beynime sıçramıştı, daha da dellendim.
"Lan!" dedim arkamı döndüğüm gibi yakasına yapışırken. Şaşkınca ve korkakça bana baktı. Bazıları bana doğru hamle yapsa da Joseph tarafından geriye ittirildiler.
"İkizler nerede?!" diye sorarken kızgın bir boğa gibiydim. Çok değil bir saat önce sağlıklı bir şekilde görmüştüm onları ve şimdi...
Yoklardı.
Sanki yer yarıldı da içine girmişlerdi.
"Neden bahsettiğinizi anlayamıyorum..." diye ağzının içinde bir şeyler mırıldandı yakasına yapıştığım adam. Sinirden hırladım ve onu duvara çarptım. Rinaldi'lerin adamlarının gözleri büyüdü ve biri, "Bu ne cürret-" derken üzerime doğru yürümeye başladı. Emanuel onun ensesinden tutarken, "Gerizekalı bunlar yemin ederim..." diye mırıldandı.
O kadar sinirden gözüm dönmüştü ki o da gelse onun da ağzına sıçardım. Adam bir an ensesini tutan Emanuel'e kötü bir bakış attı ve yumruğunu ona doğru salladı. Emanuel ifadesiz bir yüzle o yumruğu tuttu ve adamın kolunu sırtına doğru kıvırdı. Adam acıyla inlerken Emanuel cıkladı.
"Sizin hayatınızı kurtarıyorum durdurarak siz ise bana yumruk sallıyorsunuz." derken yüzünü buruşturup adamın bacağının arkasına bir tekme geçirerek yere düşmesine neden olmuştu.
Yakasını tuttuğum adamı sallarken, "Bu odada ikizlerin olması gerekiyordu!" diye bağırdım. Gözlerim yine kızarmıştı büyük ihtimalle. "Ama yoklar?! Neredeler lan!" Adam bir şaşkınca odaya baktı. Çenesini sertçe tuttum ve salladım. "Cevap versenize götüne koduklarım!!" dedim ama adam cevap veremeyecek kadar şaşkındı.
Onlar da mı bu durum hakkında bilgisizlerdi?
Bu beni ilgilendirmezdi. Onların işi burayı korumaktı. Onları, ikizleri korumaktı.
Ama yoklardı.
"Sakin olun!" diye bağırdı biri. Aleksi'nin birine yumruk attığını fark ettim. "Ne yaptığını zannediyorsun!" diye bağıran bir adam silahını çıkarıp anında Aleksi'ye çevirdi. Joseph'in bakışları büyürken o da saliseler içinde silahını çıkarıp Aleksi'ye silah çekene çevirmişti.
Elimdeki adama tek bir yumruk attım. Adam yere yapışırken benim de elim belime gitmişti ve çıkardığım gibi yerdeki adamın alnına dayamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGE BATAKLIĞI
Azione"Kanlı geçmişi ardında bırakmak sadece kaçıp gitmekle başarılabilecek bir şey değildi." Gerçek adını bile saklayarak yaşayan 'Berat' iki kardeşiyle birlikte normal bir hayat sürdürüyordu. Ta ki kanlı geçmişi onu bir kez daha bataklığa çekene dek. Fa...