7.Bölüm🖤

1.9K 83 14
                                    

İyi okumalar💦❤

YAZARIN ANLATIMIYLA

Ali iki gündür magazinlerden kaçmak amacıyla evinden çıkmıyordu. Çünkü en son iki gün önce Yaprak ve Ayaz ile sahilde gezerken fotoğrafları çekilip basına sızdırılmıştı. Ali bugün toplantıları olduğu için iş yerine geçti.

Ece yatağında yatarken Yaprak odasına girdi. Ece haksızca yatarken Yaprak elini Ece'nin alnına koydu.

"Ateşin var senin?" dedi kasları çarık birvsekilde Ece'ye bakıyordu. 

"Birşey olmaz Yaprak iyiyim ben. İş görüşmem var ona gitmem gerek." dedi halsiz bir şekilde Yaprak çatık olan kasları daha çatılmıştı.

"Bu halde kalkamazsın hiç biryere Ece!" diye sesi azarlayıcı bir şekilde çıkmıştı. Ece ise onun yerine morali çok bozuktu.

"ama bugün son gün. Ne yapacam Yaprak?" dedi. Yaprak oflayıp yatağın yanında ki Ece'nin dosyasını aldı. İnceledi. Dosyayı çantasına koydu.

"Senin bu iş yerinin adresini ver bakayım." dediginde Ece sorgulayıcı bir şekilde ona bakıyordu.

"Ne yapacaksın?" diye soruverdi.

"Bari ben gideyim,kaçırma." dediğinde Ece sevinçle ona sarıldı. Yaprak'ta karşılık vermişti. Bir yandanda öksürüyordu.

"Çok sağol Yaprak cansın sen ya!" dedi heyecanla Yaprak gülümseyerek uzaktan öpücük attı. Ece'de ona aynı şekilde yaptı.

Yaprak evden çıkıp korumalara adresi verdi. Korumalar biraz şaşırsada birşey birşey sormadan Yaprak'ı götürdü. Yaprak iş yerinden içeri girerken mırıldandı.

"Vay vay Ece bu sefer turnayı gözünden vurdu. Suraya bak be!" diye etrafına hayran hayran bakıyordu. Içerisi altın kaplamalarla kaplıydı. En az 100 kat vardı. Şirketi etrafında dönerek baktı.

◇◇◇

Ali arabasına binmişti. O ara arabanın telefon yerinden Gökhan'ı aradı. Gökhan'ın bir kaç saniye telefonu açmasını bekledi.

"Alo Gökhan kardeşim ben geliyorum şirkete bir kaç imzalanacak şeyler varmış. Ben geliyorum sen çık istersen." diyerek gaza yükleniyordu.

"Tamam ben çıkıyorum o zaman
kardeşim Görüşürüz." dedi.

"Görüşürüz." diyerek kulakligini çıkarıp kenara attı. Radyoda ki türkünün sesini açtı.

Yaprak etrafını inceledikten sonra danışmaya gitti. Danışmanın arkasında büyük harflerle Deniz Şirket yazıyordu. Yaprak'ı gören danışma gülümseyerek ona baktı.

Sekreter: Buyrun hoşgeldiniz.

Yaprak: Ben iş görüşmesi için gelmiştim.

Sekreter: Biraz bekler misiniz?

Yaprak kafasını salladı. O ara telefonu çaldı. Arayan Ece'ydi. Konuşmak için ordan uzaklaştı.

Gökhan şirketten çıkarken sekretere seslenir.

Gökhan: Ben çıkıyorum Ali gelecek.

Sekreter: tamam Gökhan bey.

Gökhan şirketten çıkar. 1,2 dakika sonra içeri Ali gelir. Sekretere elini sallar.

Sekreter: Hoşgeldiniz.

Der. Ama Ali çoktan gitmişti. O ara Yaprak Ece ile konuşmasına devam ettiği için Ali'yi görmemişti.

Karanlığın Işığı -Bitti-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin