38.Bölüm🖤

1.4K 68 159
                                    

Selamun Hello nassınız ben evde terör estiriyorum oruç dolayısıyla ekdkekdkd

Arkadaşlar bu bölümü okumadan önce 5. Bölümü okuyalım. Çünkü bölümü anlayamazsınız ben bölümleri düzelttigim için değişiklik yaptım 5. Bölümde onu okuyun.

İyi okumalar❤

YAZARIN ANLATIMIYLA

Ali İstanbul yazısını görünce rahatladı.dikiz aynasından arkada herşeyden habersiz uyuyan Yaprak'a baktı. 

Yaprak yerinde kıpırdadı ve gözlerini ovarak açtı. Oturur bir pozisyona gelince etrafına bakındı. Ali ona dikiz aynasından baktı.

Ali: Günaydın ömrüm.

Yaprak kafasını öne uzatıp Ali'ye baktı. Ve şaşkınlık ve endişeli bir sesle konuştu.

Yaprak: Ali'm nerdeyiz biz!

Ali yanında ki kadının uzanıp yanağından öptü. Sonra önüne dönünce kocaman yazılı İstanbul tabelasını gösterdi.

Yaprak kafasını çevirdiğinde İstanbul yazısını görünce ufak bir şoka uğradı.
Sonra Ali'ye baktı. 

Yaprak: Ali sen ne yaptın?

Ali güldü.

Ali: sevdiğimi kaçırdım suç mu?

Yaprak kendini geriye attı. Koltukta bir o yana bir bu yana dönüyordu. Telefonu çaldığında telefonuda kimin aradığına baktı. Sonra büyük bir çığlık attı.

Yaprak: Ali ne yapıcaz. Abim arıyor. Sen je yaptım canına mı susadın. Abim valla buraya geliyordur. Yeminimle bittik biz Ali ne yapıcaz.

Sonra ısrarla çalan telefona döndü. Açıp kulağına yerleştirdi. Ve tek nefeste konuştu.

Yaprak: Valla abi ben hiçbirşey bilmiyorum. Uyandığımda arabadaydım. Hep Istanbul'a gelmişiz. Valla abi ben bilmiyorum. Bak hep sen kendini yorup buralara gelme. Ali'yede ben vururum sen  yorulma diye

Devam edecekken İlker sözünü kesti.

İlker: Yaprak nefes al! Şimdi yavaşça hapörleri aç bakayım abisi.

Yaprak Ali'ye baktı acınası bir bakıştı bu. Sonra hapörleri açtı.

İlker: Nerdesiniz geçtiniz mi İstanbul'a?

Ali: Geçtik bir saate eve geçeriz.

Ilker güldü.

İlker: tamam dikkat et Yaprak'a.

Ali Yaprak'a baktı. Yaprak'ın ağzı şaşkınlıktan yere yapışacaktı.

Ali: Emanetin sevdiğim kadın merak etme!

İlker: Biliyorum. Güzelim sen de kendine dikkat et öptüm hadi görüşürüz.

Telefon kapanınca Yaprak Ali'ye baktı.

Yaprak: Abi- abimin haberi  varmıydı?

Ali kafasını salladı.

Yaprak: nasıl ya!

Ali: anlatıcam merak etme ama ilk eve gidelim.

1 saat sonra kocaman villanın önüne gelindi. Villanın kapısı açılktan sonra Ali arabayı park etti. Evin önünde kardeşleri onu bekliyordu. Ali ile Yaprak indi. Oguz koşarak Ali'nin üstüne atladı. Ayaklarını Ali'nin belinde birleştirdi.

Karanlığın Işığı -Bitti-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin