Selamün aleyküm gençler arkadaşınız geldi.
Bölümdeki başlığı gördüğünüzde ne dediniz içinizden skskdkd
Bu bölüm hüzün ve mutluluk karışımı..
***
BARIŞ OZANSOY
Bir insanın yok oluşunu okuyorsunuz sımdi kardeşi için.
1 hafta olmuştu. Ali uyanmamıştı ve bu durum iyice canımı sıkıyordu. Camdan son kez Ali'ye bakıp karşıda ki koltuklara oturdum. Ellerimle başımı kapattım. Başım patlıyordu ve artık düşünmekten son raddeye gelmiştim.
Gözlerim girişe kaydı. Karşıdan Gökhan geliyordu. Onu görünce yerimden hızla kalktım. Gökhan karşıma geçince sıkıntılı bir nefes verdi. Bu surat hayri halemet değildi. Hayatımızda hangi iş hayırlıydı ki!
Daha da dayanamayıp sordum.Barış: Buldunuz mu?
Gökhan kafasını iki yana salladı hayır der gibi
Gökhan: Yok abi yok! Sanki yer yarıldı içine girdi. Bulamıyoruz kızı
Ümitsizlikle konuştu. Gözüm Ali'nin yattığı odanın camına kaydı. Ne yapacaktık biz
Sinan: Abi ne yapacaz biz. Ne hesap verecez Ali'ye ne diycez Yaprak gitti kusura bakma mı diycez. Zaten adam bizim sayemizde açıldı. Söz verdik olum şimdi adam ilk yatağa düştüğünde Sözümüzü tutamadık. Yok la Yaprak yok
Sinan yanında ki duvara yumruk attı. Evet Yaprak yoktu. O gece gönderdiğimiz gece bir sekil korumalardan sıyrılıp kaçmıştı. 1 haftadır. 3 saatlik uykuyla her yerde Yaprak'ı arıyorduk. Şansımızı sikeyim! Ama yoktu kız bize bir not yazıp gitmişti.
Pantolunum cebinden notu çıkarıp bu kacıncı bininci okuyuşum oldu.
* çok özür dilerim. Barış ama kaldıramıyorum ben bir doktorum ve bir adamı vurdum. Yaşatacak yerden öldürdüm. Hemde sevdiğim adamı... Ali'min orda sessizce yatması konuşmaması benim yüzümdendi. Benim kursunumla orda yatıyordu. Benim çektiğim tetikle bir kere tetik çekildi o gün Ali'nin bedenine benim ruhuma... Ali uyanırsa onu çok sevdiğimi söyleyin. Hoşçakalın...* yazıyordu.
Notu tekrar cebime koydum. Gökhan koltuğa oturmuştu. Bıkmış ve yorgunluk vardı üstünde sanki Ali yerine o olmak ıstiyor gibi bir ifade vardı yüzünde.
Sinan: Kızlar gelmek ıstiyor. Aramızdan birisi gitsin alsın. Ben çok yoruldum artık bittim.
Hepsine göz gezdirdim. Hepsinin gözlerinin altı morarmıştı. Oruçluyduk birde.
Barış: ben giderim.
Diyerek o kasvetli yerden çıktım dışarı çıktığımda gözüm ışığa alışmaya çalıştı. Gözlerimi kirptiktan sonra kafamı gökyüzüne kaldırdım. Ellerimi açtım. İcimden * Allahım ramazanın yüzüsü hurmetine Ali'yi bize bağışla. Bize kolaylık göster yarabbim* dua ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Işığı -Bitti-
Mystery / ThrillerUmutların birer birer yitip gittiği, güneşin bile ona doğmayı unuttuğu bir adamdı o. Tek inancı kendisiydi. Şimdiyse inancı merhametli bir kadındı.