57.Bölüm🖤

1K 75 241
                                    

Ben gelmişke ne ediyonuz bakim kamiller? Skfkakxskdowosslak

Bölüm şarkısı; Cengiz özkan- Gitti canımın cananı

Bu şarkıyı dinleyin bölümle uyumlu

Bölüm sözü; Bir bedenin ölüşü 4 ruhun ölmesiydi.

İyi okumalar🖤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


İyi okumalar🖤

◇◇◇◇

Ali koltuğunda geri yaslanmış sevdiği kadının numarasını çevirdi. Yaprak 2. çalışta telefonu açmıştı. "Ali'mm." dediğinde Ali yüzüne kocaman bir gülümseme yerleştirdi. "Ne yapıyorsun gülüm ayağa kalkmıyorsun dimi?" kızın ofladığını duydu.

"Ya Ali'm artık 3 ayını bitirdi. Karnım yavaştan büyüdü düşme tehlikesi yok sen bana hala ayağa kalkma diyorsun." dedi. Ali güldü ama yinede karisina ciddi olduğunu göstermek için hemen gülmesini durdu. "Yaprak hamilesin güzelim. İlla eve geleyim evde kalıp sık boğaz mi edeyim?" dediğinde Yaprak'ın endişeli sesi çıktı.

"Yok, yok! Gelme sen ben ayağa kalkmam merak etme. 1 buçuk aylık uğraşmamın sonunda ilk defa işe gittin. 1 saattir rahatım desem yalan olur. Bu beni 33. Defa arayışın!" bıkkınla artık konuşuyordu. Ali haddinden fazla ilgi gösterip Yaprak'ı önemsiyordu.

"Ne yapayım yani karımı özlüyorum."

"Ali biz ona ayağa kalkıp kalkmadığımı ne yapıp ne yapmadığını sorguluyor desek daha doğru olmaz mı hayatım?" dedi. Ali güldü. "Tamam biraz aramam ama sende kendine dikkat et." dediğinde kız güldü.

"Ali bunu 10 dakika önce ki aramanda söyledin. Biraz aramam 10 dakika bile geçmedi." dediğinde Ali gözlerini devirdi. Laz kızıydı bu kız ve birde kadındı. Bu ikili bir araya gelince hiç susar mıydı ki? "Yaprak kapatıyorum güzelim beynimi siktin hadi görüşürüz." dediğinde Yaprak çoktan razıydı kapatmaya. Ali telefona baktığında Yaprak'ın kapattığını görünce güldü.

Birden içeri girdiğinde kafasını kapıya dogru çevirdi. Gelen Oğuz'du. Ali yine güldü bu aralar çok gülüyordu. "Hoş geldin lan başımın belası." dediğinde Oğuz masanın karşısında karslikli koltuklardan birine kendini attı.

"Hoş buldum aslan parçası! Söyle bize ordan iki çay." dedikten sonra ayaklarını masaya doğru uzatıp üst üste attı. Ali masada ki süsü alıp Oğuz'a attı. Geldiği gibi Ali'nin sinirleri ile oynamayı başarmıştı. "Doğru otur lan sikmeyeyim belanı!" dedi öfkeyle. Oğuz gülerek kendini düzeltti.

"Hanimiş o gülen Ali! Ha hanimiş." dediğinde Ali derin bir nefes aldı. Sinirlerine hakim olmaya çalışıyordu. "Zevzeklik etme lan puşt!" Oğuz gülerek yerde ki süsü alıp masaya koydu.

Ali'nin telefonu çalınca Ali telefona baktı. Arayan Salih'ti. "Efendim Salih?" dedi.

"Baba mallar gelmiş gelmen gerek."

Karanlığın Işığı -Bitti-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin