63. Bölüm

953 49 223
                                    

Selam aşklarım bölümü bilgisiyardan yazıyorum ve nedense tuhaf geldi amk aaa tuhaf 

şimdi karanlığın Işığı bittikten hemen sonra geçmiş ve gelecek'e tam gaz devamkee

Bölüm sözü: Sanki her içine cektiği zaman tekrardan doguyormuş gibi

İyi okumalar <3

--------

"Yok amına koyayım! burda da yok!" diye isyan etti. Ali arabasına binerken. Arabayı çalıştırıp hindistan cevizi arayışına devam etti. saat gece 12'yi geçmişti. Ali sabır dilercesıne arabasını sürmeye devam etti. Kışın ortasında yaz meyvesi arıyordu. Bir yandan söylenip etrafına bakınmayı da ihtimal etmiyordu.

"Ulan birde neymiş! Ben bulacakmışım, internetten sipariş edemezmiş!" Ali uykulu gözlerni ovdu. Yaprak hamileliğin 7. ayındaydı ve Ali şu 3 ayda işkence gibi geçmişti. Ali aklına gelen şeyle hınzırca gülümsedi. "Az daha sabır, Ali! bu işin sonunda sen mutlu olacaksın sonuçta," diyerek kendini avutuyordu. 

Ali gecenin 4 gibi bir yer bılmuştu ama kapalı olduğunu görünce bir sürü küfür etmişti. Ali bir iki saat sonra acılacağını biliyordu. O eve hindistan cevizini almadan gitmek istemiyordu. Kafasını geri yaslayıp gözlerni dinlendirmek için kapatmıştı. Ali kendini uykuya kaptırdığın da uyandığı zaman kendine kesinlikle küfür edecekti. 

Saatler birbirini kovalarken Ali'nin arabasının camı tıklatılmasıyla gözlerni açmıştı. Eli direk belinde ki silaha gitmişti. Orta yaşlı göbekli adamı görünce elini belinden cekip arabadan indi. adam Ali'yi süzdükten sonra anlamış olacak ki gülerek konuştu. "Hayırdır evlat karın için mi bekledin sabaha kadar?" dedi. Ali kafasını salladı o ara da adam dükkanı açıyordu. Ali hindistan cevizini görmesi ile güldü. adam ona dönüp ne istiyorsun der gibi baktığın da Ali hindistan cevizini eline aldı.

Adam gülüp elinde ki hindistan cevizini bir poşete koyup Ali'ye uzattı. Ali cebinden para cıkarırken adam istemem gibi elini Ali'nin elinin üstüne koydu."Sabaha kadar beklemişsin. bu benden olsun," dediğinde Ali gülümsyip masaya bıraktı. "Ben bırakayım da sana gerisi kalmış," dedikten sonra dükkandan cıkıp arabasına bindi. Eve geldiğinde ilk mutfağa girdi.  Elindekini masaya bırakıp odaya doğru yürüdü.

Odaya girdiğinde Yaprak'ım uyuduğunu görünce üstünde ki tişörtü cıkarıp kenara bıraktı ve yatağa girdi. Yaprak'ı yanına iliştiğinde Yaprak Ali'ye sarılmıştı.

Ali sevdiği kadının kokusunda nefes aldı. Sanki her icine cektiğinde tekrardan doğuyormuş gibi.

*
*

Ali gözlerini actığında Yaprak'ın yanında olmadığını fark edip yatakta doğruldu. Kenarda ki tişörtünü alıp üstüne gecirdi. Aşağı indiğinde Yaprak'ı aradı. Mutfağa girecekken kapının önünde durdu. Yaprak iştahla hindistan cevizin yediğini gördüğünde kendisini kapının kolanına yaslayıp kızı izledi.

Yaprak, Ali'yi fark edince gülümsedi. "Ay Ali'm cok güzel bu!" dedi heyecanla. Ali gülüp kızın yanına geldi. Kızın karnını öptükten sonra kafasını kaldırıp sevdiği kadına baktı. "Afiyet olsun güzelim," dedi. Kız elindekini bırakıp Ali'ye sarıldı.

"Her şey İcin teşekkürler Ali'm," dedi. Ali kızın sacına öpücük kondurup sarıldı. "Sen iste yeter de ben acıktım," deyince Yaprak, Ali'den uzaklaştı. Gözlerini kısıp kinayeli bir şekilde baktı.

"Öküz!"

Ali güldü. "Kızım ne ettim. Acıktım dedim," dedikten sonra dolaba dogru yürüdü. Gerçekten de acıkmıştı. Dolabı karıştırırken Yaprak şaşkın bakışlarla ona baktı. Ali elindeki malzemeleri masaya bırakıp Yaprak'ı baktı.

Karanlığın Işığı -Bitti-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin