Evet herkese selamun hello özlediniz beni bende sizi dksksksksxk
Medya Ayaz Ateş
İyi okumalar 🖤🌼
----------------
YAPRAK AYVAZ ( 3 Ay sonra )
Yüzüme vuran güneşle gözlerini araladım. Duvarda ki saate baktığında 11 geliyordu. Yataktan kalkıp odadan çıktım. Ali'nin odasına geldiğimde üstü çıplak yüzüstü yastığa sarılı bir şekilde yatıyordu. Çarşafını yere atmıştı.
Onun bu haline gülüp yerde ki çarşafı üstüne attım. Yazın ortasında bile olsak havanın ne yapacağı belli olmazdı. Yatağa oturup Ali'nin saçlarını okşadım. Çok uzun zaman olmuştu sevdiğim adamı izlemeyeli eğilip yanağına öpücük kondurdum. Yataktan kalktıgımda Ali uyanmış olacak ki belimden tutup yatağa cekti.
Sonra benim göğsüme yattı. Nefesini boynumda hissediyordum. Derin nefesler alıyordu. Kokumu galiba içine çekiyordu. "Şu boynun var ya en sevdiğim yer," dedi sesi mayışmış gibiydi. Bende Ali'nin saçlarını okşarken gözlerimi açık tutmaya çalışıyordum. Ama yenik düşmüştüm.
-----------
Gözlerimi tekrar araladıgımda göğsünde ki ağırlığa baktım. Ali hala uyuyordu. Kolumda ki saate baktığımda saatin 5 olduğunu fark ettim. Ali'nin saçlarını oksuyordum. Uyurken sacları terlemiş alnına yapmıştı. Kıpırdandığımda Ali'de kıpırdadı. Yatakta oturur pozisyona geldiğinde bende gülümseyip kalktım.
"Saat 5 olmuş koca oğlan ben yemek hazırlayım. Sende banyo et terlemişsin." dediğimde Ali anlamamış gibiydi, gözleri kısık bir şekilde bakıyordu.Sonradan anlamış olacak ki kafasını salladı.
YAZARIN ANLATIMIYLA
Ali banyoya girip kısa bir duş aldı. Üstüne eşofman takımını giyip saçlarını ıslak bıraktı. Aşağı indiğinde mutfaktan sesler geliyordu. Mutfağın önüne gelince Yaprak'ın dans edip şarkı söylediğini fark etti. Sonra Yaprak'ı izlemek için kapıya yaslandı. Daha mutlu olamam.. Daha mutlu olamam."
Yaprak gözlerini kapatmış etrafında dönüyordu. Gözleri kapalı olduğu için Ali'yi görmüyordu. Etrafında bir tur dönüp tekrardan salatayı kesmeye başladı. Bir yandan şarkı sözlerini söylüyordu. "Yağmurlu bir akşamüstü, Radyo açık, köprüdeydim. Derken bir anda farkettim. Başka bir hayat yok ki!"Ali kapıdan ayrılıp Yaprak'ın yanına gitti. Arkasından sarıldı ve Yaprak'ın en sevdiği yeri boynuna bir öpücük kondurdu ve sessizce kızın kulağına fısıldadı. "Durdum sustum gülümsedim," dedi. Yaprak sevdiği adama döndüğünde Ali alnından öptü ve kızı bir anda belinden tutup tezgaha oturturup göz kırptı.
Yaprak yemek yapmayı Ali'ye devretmişti. Yaprak birden, "Ali'm," deyince Ali ona döndü ne oldu der gibi baktı. Yaprak parmağıyla gel gel yapınca Yaprak'ın önüne gecti. Bacaklarının arasına girdi. Ellerinide iki yana koydu.
"Efendim güzelim?" derken nefesini kızın yüzüne üfledi. Yaprak nefesini tutunca Ali gülümsedi ve Yaprak'ın dudaklarının önünde durdu. Ikisinden birisi konuşursa öpeceklerdi. Yaprak dudaklarını birbirine bastırdı.
"Söylesene Yaprak?" dedi soruyu tekrarlayıp. Yaprak gözlerini kapatmıştı. Ali dahada gülümsemesi genişledi. Yaprak gözünün önünde olan Ali'yi görmek istemiyordu. Derin bir nefes aldı ve ellerini Ali'nin yanağına koyup bir anda kendine çekip öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Işığı -Bitti-
Mystery / ThrillerUmutların birer birer yitip gittiği, güneşin bile ona doğmayı unuttuğu bir adamdı o. Tek inancı kendisiydi. Şimdiyse inancı merhametli bir kadındı.