54.Bölüm🖤

1.1K 71 126
                                    

Selamun hello pezolaaaarr 🙋🏻‍♀️

Nasılsınız lan donatelllolarım beni sormayın yaşıyıp gidiyoz işte dkskanxmamxa

Bölüm sözü; Eğer bir gün gidersem kokunuda yanım da götürebilir miyim?

İyi okumalar 🖤

Ali gözlerini yüzüne vuran güneş şeyinde açmıştı. Kafasını biraz egdiğinde Yaprak ona bakıyordu. Gülümseyip kızın saçlarını bir kaç
öpücük bıraktı.

 Gülümseyip kızın saçlarını bir kaçöpücük bıraktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yaprak gözlerini kapatmıştı. Ali kulağına fısıldadı. "Yerin rahatsa kalkmayalım ama ben acıktım güzelim." diyip kızın tekrar saçlarından öptü. Yaprak Ali'nin gözlerini kapattı ve yataktan kalktı.

"Hala mı utanıyorsun?" dediğinde Yaprak gözlerini devirdi. "Ali sinirlendirme!" diye bağırınca Ali kahkaka attı. Ayağa kalkıp gözleri hafif bir açık şekilde gidip kızın arkasından sarıldı ve boynunu öptü.

"Ali aç değilmiydin sen?" diye sordu. Ali kızın tekrar boynunu öptü. "Tamam tamam kızma ama ilk ben banyo edicem." diyerek banyoya koştu. Arkadan Yaprak'ın Ali diye bağrışlarını duyuyordu.

Banyoya girdiğinde Yaprak bir kaç kez kapıya vurdu. Kapıyı açıp kafasını uzattı. "Ali küçük çocuk musun sen?" diyip Yaprak azarlamaya başladı. Tam konuşacakken Ali onu kolundan tutup banyoya çekti.

◇◇◇

Ali krepi yaparken Yaprak mutfağa girdi. Mutfakta ki sandalyeyi çekip oturup sevdiği adamı izlemeye başladı. Ali son krepide tabağa koyup Yaprak'ın önüne koydu. "Afiyet olsun delalım." dediğinde Yaprak çoktan yemeye başlamıştı.

Ali birden yemeği bırakıp Yaprak'ı izlemeye başladı. Yaprak bunu fark edince oda bırakıp ali gibi kollarını bağlayıp masaya dayadı. "Buyrun Ali bey ne istiyorsunuz?" diye sorduğunda Ali omuz silkti.

"Senin benim yanımda olmanı kokunu her daim çekmek istiyorum," dedi. "Bence birşey istemiyorum." Yaprak gülümsedi. Elini kaldırıp Ali'nin yüzünü avuçladı. Baş parmağı ile yeni çıkan sakallarını okşuyordu.

Ali kızın avucunu öptü. "Bazen diyorum ki nasıl böyle güzel kalpli bir adam benim eşim oldu, yoldaşım oldu, yorulduğumda kolumdan tutup kaldıranım oldu." Ali kızın elini ellerinin arasına aldı ve dudaklarına getirip kızın eline üfledi.

"Ben ne yaptım bilmiyorum ama Allah'ın bir lutfü olarak bana armağan edildin. Bana çok güçlüsün diyorlar ama bilmiyorlar ki bir adamın güçlü olma nedeni bir kadına bağlı. Kokusuna, gülüşüne, bakışına nefesine bağlı bir adamım ben ve sen oldukça dünya karşımda olsa yine alt ederim." dediğinde kız gülümsedi.

Karanlığın Işığı -Bitti-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin