Selaaaammm kamillerrr 🙋🏻♀️
Medyaya düşüyörük 🤤❤
Şimdi smut olacak bölümde sonlarına doğru bu yazı ile yazdıklarım smutun yerleri o yüzden bu yazıya geri döndüğümde bitmiştir. Okumak istemeyen atlar. Bu benum kitabım olduğu için istediğimi yapabilirim.
Uyarıyı da yaptığımıza göre bölüme geçin.
Bölüm sözü; Herşeyle başa çıkan Ali Tekelioğlu bir özlemle başa çıkamıyordu.
İyi okumalar 💙🙏🏼
◇◇◇
Yaprak'ın nefesi Ali'nin dudaklarını okşuyordu. Ali bir an arzuya kapılıp öpmek istedi. Ama mantığı hemen arzusunun karşısına geçip kursuna dizdi. Ali kafasını çevirip gökyüzüne çevirdi.
Az daha böyle kalsalar galiba Ali dayanamayacaktı. Ayağa kalkıp Yaprak'a elini uzattı. Yaprak elini tuttu, beraber içeri gectiklerinde Ali Yaprak'a döndü. "Aç mısın kızım?" Yaprak kafasını sallayınca mutfağa girdiler.
Ama Merve ile Ece birşeyler hazırlanmıştı. Ali Yaprak'a dönüp dolaba doğru yöneldi çikolatalı süt alıp Yaprak'a verdi. Oturma odasına geçtiklerinde Ali koltuğa oturduğunda Yaprak'ta kucağına oturdu.
Ali kızın saçlarını okşamaya başladı kafasını geri yaslamış gözlerini kapatmıştı. Yüzünde Yaprak'ın elini hissedince birşey belli ettirmeden gözlerini açmadı.
Yüzünde ki el ilk gözlerine dokunmuştu ve sonra sert çene kemiğine dokunmuştu. Ali sanki bunda huzur buluyormuş gibi gözlerini açmamıştı. Birden yüzünde ki el Ali'nin dudağına gidince Ali huzursuzlaşmıştı.
Ali yüzünde sıcak bir nefes hissedince gözlerini açtı. Yaprak ona o kadar yakındaydı ki oda bunun farkında değildi. Ali onu kaldırıp koltuğa bıraktı. "Burda bekle gelicem." dedikten sonra koşar adım banyoya girdi. Banyoya girdiğinde kapıyı kitleyip kapıya yaslanıp yere doğru kaydı.
Derin nefesler alıp kendini sakinleştirmeye çalıştı. Yaprak'a şu 3 haftada hiç bu kadar yaklaşmamıştı. Bir anda böyle olunca dengesiz olmuştu. Gözyaşlarını elini ile sildi. Ağlaması Yaprak'a olan özlemiydi ve bu özlem gittikçe artıyordu. Kalbinde ki bu özlemle başa çıkamıyordu ya en çok bu acıtıyordu.
Herşeyle başa çıkan Ali Tekelioğlu bir özlemle başa çıkamıyordu.
Ali ayağa kalkıp elini yüzünü yıkadı. Banyodan çıkıp oturdukları yere geldi. Yaprak yanına gelince saçlarını karıştırıp saçından öptü. Sofra kurulunca herkes yerlerine oturmuştu.
Yaprak yine herzaman ki gibi Ali'nin kucağındaydı. Ali kafasını eğdiğinde Yaprak'ın uyuduğunu gördü. Yemegini yedikten sonra Yaprak'ı kucağına alıp odaya götürdü. Yaprak'ı yatağa yatırıp saçlarından öptü. Tam gidecekken Yaprak elini bırakmadı.
"Ne oldu güzelim?" dediğinde Ali yatağa oturmuştu. Yaprak onun göğsüne yatmak istediğini anlayinca tişörtünü çıkarıp yatağa uzandı. Yaprak'ı göğsüne aldı.
Ali gözlerini açtığında göğsünde ki Yaprak'ı görmesiyle gülümsedi. Yavaş hareketlerle Yaprak'ı uyandırmak istemeden ayağa kalkmaya çalışıyordu. Yaprak'ı uyandığını görünce rahat bir nefes aldı.
Cebinde ki telefon çalınca kaşlarını çatıp telefona baktı. Büyük yazılarla BARIŞ yazısını görünce sessizce küfür etti. Ali bugün masayı toplamıştı ama kendi geç kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Işığı -Bitti-
Mystery / ThrillerUmutların birer birer yitip gittiği, güneşin bile ona doğmayı unuttuğu bir adamdı o. Tek inancı kendisiydi. Şimdiyse inancı merhametli bir kadındı.