52.Bölüm🖤

1K 76 114
                                    

Selam lan pezolar 🙋🏻‍♀️

Uzun zaman oldu aq biraz yapmamam gerek şeyler olduğu için yazamıyordum.

İyi okumalar 💙🙏🏼

◇◇◇◇

3 hafta sonra

Ali sabah uyandığında etrafına bakındı. Güneş yüzüne vurunca küfür edip ayağa kalktı. Banyoda rutin işlerini hallettikten sonra yine her zaman ki gibi pantolonu gömleğini giydi ve ceketini yatağın üstüne bıraktı.

Odadan çıkıp Yaprak'ın uyuduğu odaya gitti. Yaprak'la ayrı yatıyordu. Yaprak kriz geçirdiği bir anda Ali'ye vurmuş onu istememişti. Ali O korkmaması adına eski odasına geçmişti. Bazı geceler ise Yaprak uyuduktan sonra eve giriyordu.

Kapıyı açıp içeri girdiğinde Yaprak'ın uyuduğunu görünce gülümsedi. Onu uyandırmamak istemedi. Aşağı indiğinde herkes kahvaltıya başlamak adına Aliyi beklediğini gördü.

Ali masanın başına oturmuştu. İlker ona baktı. Yaprak'ı görememişti. "Ali Yaprak nerde?" Ali çayından bir yudum alıp ona bakmadan söyledi.

"Uyuyordu uyandırmak istemedim." Ilker kafasını sallayıp kahvaltısına başladı. Herkes o günden sonra konuşmaz olmuştu. Yaprak'ta geçirdiği travmalar sonucu kimseyle konuşmuyordu.

Yaprak gözlerini açtığı gibi ayağa kalktı. Etrafına bakındığında yüzüne vuran güneşle sabah olduğunu fark etti. Terliklerini giyip koşarak odadan çıktı.

İlker kafasını kaldırdığında Yaprak'ı gördü. Sacları darma duman olmuş kızı görünce kahkaha atmamak için dudağını ısırdı. Sonra kollarını açıp, "Babam günaydın gel." Kucağına çağırdı.

O ara Ali kafasını kaldırıp Yaprak'la göz göze geldi. Ali gülümseyerek kızına günaydın dedi. Yaprak, Ilker'e baktıktan sonra koşarak Ali'nin kolunun altından girip onun kucağına yattı.

Ali gülümseyerek kızın belinden tutup kucağına yerleştirdi."Günaydın kızım." Eline bir ekmek parçası alıp reçel sürdü ve kucağında yatan kızın ağzına verdi.

Ali kafasını eğip ona baktı. "Çay mı? Çikolatalı süt mü?" dedi. Yaprak çikolatalı sütü gosterince pipeti süte koyup Yaprak'a icirdi. Bir yanından kendine bir yandan Yaprak'a yediriyordu.

Gökhan çayından bir yudum alıp Ali'ye döndü. Bedo ile birşeyler öğrenmistiler. "Abi Bedo'nun işlerini öğrendik." Devam edecekken Ali kucağına daha da sokulan kızı görünce Gökhan'ın sözünü kesti.

"Bu konuları Yaprak'ın yanında konuşmayın dedim size." dedi sert bir dille. Gökhan kafasını salladı. "Özür dilerim Yaprak başkanım." dedi.

Yaprak tam uykusu açılamadığı için tekrar Ali'nin kucağında uyumuştu. Ali kafasını Yaprak'a cevirdiginde Yaprak'ın uyuduğunu görünce ellerini kızın belinin altından geçirdi ve ayağa kalkıp odaya doğru yol aldı.

Odaya gelince kızı yatırıp üstünü örttü. Saçlarını okşayıp alnından öptü.

◇◇◇

Yaprak uyandığında güneş hafiften gitmek üzereydi. Yataktan ayaklarını sarkıtıp soğuk zeminle buluşturdu. Odadan çıktığında ilk Ali'nin odasına gittiginde Ali'yi görmeyince aşağıda olduğunu düşündü.

Aşağı indiğinde evin sessiz olması onu korkutmuştu. Mutfağa girdiğinde yine Ali'yi görmeyince korkmaya başlamıştı. Bahçeye çıktığında babası diye bildigi adam ordaydı.

Karanlığın Işığı -Bitti-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin