51.Bölüm🖤

1.1K 69 81
                                    

Selamun hello ve bayramınız mübarek olsun 😄🌸

Sınır dolmadı ama yeni bölüm atıyorum. Israrlar üzerine bayram hediyesi

İyi okumalar

----------

Bu yazı ile anlatıklarim Ali'nin yeri bu yazı  ile yazarsam yaprakların)

Yaprak yere yığıldığında eli karnındaydı. Merve duvarın arkasına geçip ağlayarak Yaprak'a bağırmıştı.

Ali, Merve'nin bağrışlarını duyunca telefona baktı. Uzun süre telefona baktı. Kulağına Merve'nin bağırışları geliyordu. Sanki şuan dünya ayaklarının altından kayıyordu.

"Gökhan birşey yapın Yaprak!" Bağırdığında gökhan o tarafa baktı. Tek kurtulmalarınin şansı dışarı çıkmalarıydı. Yaprak acıyla bağırdı. "Bebeğim!!" dediğinde merve onun yanına ulaştı.

Ali bakışlarını telefondan çekip masada ki silahı eline aldı. Nasuh'a sıktı. Nasuh yere düşünce ayağa kalkıp başına gidip şarjörü boşalttı.

Gökhanlar adamlar temizlenince içeri girdi. Merve "Ambulans! Ambulans çağırın!" İlker, Yaprak'ın yanına gitti. "Güzelim bırakma kendini güzelim sakın yapma!" diye bağırdı. 

Ali yerde ki adamı baktı. Barış'a baktı ne yapacağını şaşırmış gibi etrafına bakınıyordu. Barış ayağa kalktı. Ali silahını elinden düşürmüştü. Ali'nin son hatırladığı şey ordan koşarak uzaklaşmasıydı.

-----------

Ali arabasından indi arabanın kapısını açık bırakmış hastaneye koşuyordu. Sanki o kostukca hastane ondan uzaklaşıyordu. Ali içeri girecekken Sinan kolundan tuttu. Sigarasını yere atıp Ali'ye baktı.

"Ali'm ,kardeşim!" Ali ona baktı. Korkuyla gözlerini kapattı. Karısına birşey mi olmuştu korkusu içini kaplamıştı. Içinden Allah'a yalvarıyordu. Ona birşey olmasın diye.

"Yaprak iyi de bana Sinan! Yaprak iyi de ver dünyaları elime." dediğinde gözleri bile kapalıydı. Sinan gözyaşlarını sildi. "Yaprak iyi Ali ama, ama." Ali gözlerini açtı.

"Ne ama neyi var?!"

"Bebeği kaybettik kardeşim başın sağolsun."

Ali elini Sinan'ın omzuna koydu. Sinan elini Ali'nin koluna attı. "Ali kurban olayım sakin ol!" demişti. Ali birşey algılamıyor sanki herşeyi elinden alınmış gibi hissediyordu.

Baba olacaktı hayalleri vardı  hayalleri elinden alınmıştı. Ali gözlerini kapattığında gözyaşları birer birer gözünden akıp yerle buluştu. "Ben,Ben ne diyeceğimi bilmiyorum Sinan!" dediğinde Sinan ona sarıldı.

"Deme kardeşim birşey." Ali ondan ayrılıp yavaş adımlarla hastaneye girdi. Sinan ardından bağırdı. "108 oda numarası." Ali onu duymuş ama tepki vermemişti. Ali 2. Kata çıktığında Yaprak'ın odasına yaklaşırken Yaprak'ın odasından sesler yükseliyordu.

Ali Yaprak'ın bağırışlarını duyunca kaslarını çatıp odaya koştu ve içeri girdi. Yaprak elinde makas vardı. Kimseyi kendine yaklaştırmıyordu. Ali onu öyle görünce beyninden vurulmuşa dönmüştü.

Karanlığın Işığı -Bitti-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin