40.Bölüm🖤

1.5K 77 71
                                    


İyi okumalar🖤

YAZARIN ANLATIMIYLA

Ali ceketini araba kullanırken çıkartmaya çalışmıştım. 7 saatir yoldaydı. Şahin onunlaydı. "Evlat artık sakin dursan!" demişti. Ali kafasını salladı. Ve elini radyoyaya atıp bir şarkı açtı. Yok boyunca Yaprak'ı düşünmüştü. Sabahın saatlerinde Trabzon'a gelmişlerdi. Köye çıkınca hepsi arabadan indi. Herkes büyülenmiş gibi etrafına bakınıyordu.

Gökhan herkesin içindekileri dışarı vurmuştu. "Aşırı güzel lan burası!" dedi. Merve Yağız Ali'yle inmiş etrafını inceliyordu. Sinan Ece'yi sen buralarda yürüyemezsin diye darlıyordu. İleriden Celal geliyordu. Ali elini yumruk yapıp sıktı.  Ali'nin karşısına gelince elini uzattı.

"Hoş geldin," dediğinde Ali eline bakıp sonra adama baktı. Sonra yakasından tutup çekip kafa attı. Celâl yere düştü. Barış Ali'nin koluna atmıştı. Ali sinirle konuştu. "Siktir git puşt! Gözüm görmesin seni öldürmedıgime dua et!" dedi.

Gökhan elini uzatmıştı. Celâl tutacakken elini çekti Celal düşünce yüzüne sert bir tekme attı. Oğuz Gökhan'ın bu yaptığına kahkaha attı. Gökhan'ın yanına gidip Kolunu omzuna attı. "Düşene el uzatırım ama elim şerefsizlere gitmiyor be!" demişti.

Ilker ve Yaprak geldiğinde ilk önce Yerde yatan Celal'e baktılar. Sonra İlker onu sallayıp Ali'ye sarıldı. "Hoş geldiniz," dedikten sonra herkesle sarıldı. Ali, "Hoş bulduk," dedi. Sarılma fastlı bitince Ilker'in yanına gelen yaşlı göbekli amca geldi. İlker onu göstererek konuştu. "Bu Mehmet amca onun evinde dinlenin akşam gelip istersiniz." dedi.

Mehmet gülümseyip yolu gösterdi. "Hayde eve gelun dinlenun aksama gideruz!" dediğinde herkes onaylar gibi kafasını salladı. Mehmet'in evine gelince Mehmet onları odalarına yerleştirdi. Ali üstünü değişip yol yorgunu olduğu ici yatağa yattığı gibi uyumuştu.

-------------

Ali gözlerini açtığında başında Barış bekliyordu. Bordo takım elbise giymisti. "Kalk üstünü giy!" dediğinde Ali masanın üzerinde ki saatine baktı.  Akşam 7'yi geçmişti. Barış odadan çıkınca Ali kalkıp dolapta asılı olan takım elbisesini giydi. Bordo takım elbsiyeydi.  Oğuz zorunlu olarak hepsine bordo takım elbise aldırmışttı. Ali kravatı sadece takmamıştı. Iki tane düğmeyi açıp serbest bırakmıştı. Bir tane annesinin aldığı zinciri takmıştı.

Komidinin üstünde ki silahını alıp beline yerleştirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Komidinin üstünde ki silahını alıp beline yerleştirdi. Odadan çıktığında herkes ona bakıyordu. Gökhan,
"Damatta geldiyse artık gidelim." dediğinde hepsi evden çıkıp yürümeye başladılar. Ali arkadan geliyordu, elinde çiçek ve cikolataya baktı. Elindekilere bakıp bakıp gülümsüyordu. Köydeki kızlar hep Alilere bakıp sonra birbirleriyle konuşuyorlardı.

Mehmet amcanın yanına yabancı biri gelip ona baktı. "Mehmet amca hayurdur nedur bu kalabalık!" dediğinde Mehmet gülümsedi.  "Yaprak kızımı istemeye geldiler." demisti.

Karanlığın Işığı -Bitti-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin