Selamun hello bibiklerim her bölüm ayrı bir giriş yapıyorum ben iyiyim sadece biraz lsg stresi vardı onu da atlattık.
ksdkekfkdckMedyaya düşüyorum. Bu senin şampiyonu biziz ulan! ❤💙
Birde çok teşekkürler 30 k okuma olmuş ben hikayeyi yazarken bu kadar okunacağını bilmiyordum ama 30 bin oldu. Saka gibi! Çok çok çok teşekkürler
Hadi boş yaptım geçin bölüme
İyi okumalar ❤🙏
-------------------
Ali elinde ki cikotali sütlerle eve girdi. Mutfağa girip çikolata sütlerini masaya bıraktı. Yaprak'a bakmak için ilk oturma odasına gitti. Birden gülümsedi.
Yaprak koltukta uyuyordu. Saatine baktığında 10'a geliyordu. Yaprak'ı kucağına aldığında Yaprak, Ali'ye dahada sokuldu. Ali gülümseyip alnından öptü. Odalarına girdiğinde Yaprak'ı yatırdı ve banyoya girdi.
Banyodan belinde ki havluyla çıktı. Yaprak'ın uyanmış telefonu ile ilgileniyordu. Ali gülümsedi ve yatağın kenarına oturdu. "Sen niye uyandın?" diye Yaprak'a kasları çatılı bir şekilde konuştu.
"Uykum kaçtı." dedi. Ali gülümsedi. Kimisinin üstünde ki pansuman eşyalarını çıkarttı. "Yarana son kez bakayım çıkar benyeni." dediğinde Yaprak kafasını salladı.
Yaprak vurulalı 2 hafta geçmişti üstünden 1 hafta İlker kaldığında ıkiside birbirleriyle kavga ediyordu. Yaprak benyesini çıkartı. Artık pansuman yapılmasına gerek yoktu ama Ali hala tedbir amaclı yapıyordu.
Sargıyı çıkarttığında dikiş izlerine dokundu. "Acıyor mu güzelim?" Yaprak kafasını iki yana salladı. Ali dikiş izlerinden öptü. "Çok korktum be nefesim çok korktum nefesim gidecek diye!" dedi.
Yaprak ona döndü ve Ali'nin ıslak boynuna kafasını koydu. "Nefesimi hissediyorsun dimi." dediğinde Ali evet anlamında kafasını salladı. Yaprak basını kaldırıp Ali'ye baktı. "Çok özledim Ali'm." Ali alnından öptü.
"Senin fark edemeyeceğin kadar bende çok özledim güzelim!" dedi. Yaprak artık Ali'den utanmıyordu çünkü Ali şu vurulma zamanında herseyini yapmıştı. Tuvalete götürmüştü. Banyosunu etmişti. Küçük bir çocuk gibi bakmıştı ona sanki yeniden doğmuş bir çocuk gibi.
"İyi ki varsın Ali." dedi Yaprak içinden gelmişti. Sevgisini söyleme isteği Ali'yi öptüğünde Ali naif bir şekilde karşılık verdi. Ayrıldığında Ali alnını alnına yasladı.
Nefesini düzene sokmaya çalışıyordu. "Sende sende iyi ki varsın delalım." dedi ve Ali bu sefer öptü. Yaprak'ı yavaşça yatırdı ve üstüne çıktı.
Ali o kadar dikkatli davranıyordu ki Yaprak hi dese bırakacaktı. Tekrar ayrılıp Yaprak'a baktı. "Canın yanarsa söyle güzelim tamam mı bozuşuruz sonra!" dedi. Yaprak gülümseyince Ali gülümsemesinin kenarından öptü.
------------------
Yaprak, Ali'den erken uyandığı için mutluydu. Ali onun çalışmasına bile izin vermiyordu. Yaprak banyosunu edip sabahlığını giydi ve odadan çıktı. Mutfağa girdiğinde iki kutu çikolatalı sütleri görünce gülümsedi ve bir tanesini alıp içmeye başladı.
Barışları arayıp onları davet ettikten sonra güzel bir kahvaltı hazırlamaya başladı. Ali'nin uyanmamısı için dua ediyordu. Eğer uyansaydı. Yaprak'a rahat vermeyecekti otur oturduğun yerde diye darlayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Işığı -Bitti-
Mystery / ThrillerUmutların birer birer yitip gittiği, güneşin bile ona doğmayı unuttuğu bir adamdı o. Tek inancı kendisiydi. Şimdiyse inancı merhametli bir kadındı.