Selamun aleyküm gençler bu bölümü ben yazmıyorum abim yazıyor djckskxkx
Abime teşekkür edin İsmi Murat sksksm
Hadi fazla uzatmadan geçin bölüme iyi okumalar💜
---
YAPRAK AYVAZ
Karşımda ki görüntüyle elimde ki tabağı düşürdüm. Çünkü bu inanılmaz birseydi.
Ali gelmişti. Ali yaşıyordu Ali beni bırakmamıştı. Ali ile babannemin gözleri bana döndü. Ali beni görünce gülümsedi.Tam bana doğru hareket edecekti ki babannem önüne geçti. Silahı yarasına bastırdı bilmeden. Ali'nin yüzü acıyla buruştu. Dahada yarası acımadan yanlarına gidip müdahale ettim.
Yaprak: pembe sultan dur.
Pembe: kimdu ula bu
Babannemin elinde ki tüfeği aldım ve arkama sakladım.
Yaprak: Babanne o benim se- sevgili arkadaşım, arkadaşım evet evet arkadaşım
Ali kahkaha attı. Bense kıpkırmızı olmuştum. Niye gülüyordu bu ya babanneme yakalatıracakdı bizi. Ali kahkasını durdurup konuştu.
Ali: evet ben Yaprak'ın arkadaşıyım. O bir anda gidince merak ettim geldim.
Ali'ye baktım. Yüzünde kızgınlık vardı. Dahada daha fazla dayanamayıp sarıldım ve konuşmaya başladım.
Yaprak: ah benim arkadaşım beni mi? Merak etmiş hosgelmissin sen ya iyiyim ben
Diyordum bir yanda da Ali'nin kokusunu icime çekiyordum. Ta ki babannemin aramıza girmesine kadar.
Pembe: Tamam da içeri gecelum dondum ben
Ilk babannem içeri geçti. Bende babannemin arkasından içeri girdim. Ali'de içeri girmiş ayakkabısını çıkardı. Tam ben gidecekken beni kolundan tutup kendine çevirdi ve sıkı sıkı sarıldı. Babannem oturma odasına geçmişti. Bende kollarimlaonu sardım. Ali saçımdan öptü. Saçımı kokladığım dair bir kaç nefes hissi hissettim.
Pembe: nedeysunuz ula gelsenuza
Ali'den istemeyerek ayrıldım ve içeri geçtim. Oturma odasında aynada kendime bakınca dahada utandim. Başımda keşanlı bir tülbent altımda etek vardı. Ve eski bir Benye Ali beni böyle gördüğünü düşündükce daha da utandım.
Ali'nin yanına oturacakken babanne yanında ki boşluğa sertçe iki kere vurdu.
Bu uyarıydı. Babannemin yanına oturdum. Ali tek başına üçlü koltuğa oturdu. Onun çaprazında koltukta babannem ile bendim. Odada sessizlik hükümdü sadece sobadan odunyanma çıtırdıları bu sessizliği sultanım bozdu.Pembe: kimsun necisun kimlerdensun ne iş yapaysın. İsmin nedu cismin nedu. Evli musun ayri misun
Babannem böyle sorularını sıralarken ben ağzını kapattım.
Yaprak: sultanım bir dur cevaplasın bunları tekrar sorarsın.
Ali: ismim Ali Tekelioğlu kendim urfalıyım. Kendi adıma şirketim var. Evli değilim. Tek yaşıyorum.
Ali hakkında ögrendigim bilgileri aklımın kenarına not ettim. Babannem Ali'yi bir süzdü.
Pembe: İyu sevdum seni iyu çocuksun.
Sultanımin sınavından Ali geçmişti. Buna güldüm. Kapı çalınca ben ayağa kalktım. Kapıya gittim. Kapıda ki abimdi. Abim ayakkabısını çıkartıp terliklerimi giydi. Yanaklarımi sıkıp oturma odasına yol aldı. Oturma odasının kapısın önünde durdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Işığı -Bitti-
Mystery / ThrillerUmutların birer birer yitip gittiği, güneşin bile ona doğmayı unuttuğu bir adamdı o. Tek inancı kendisiydi. Şimdiyse inancı merhametli bir kadındı.