YİNE BEEĞN BİLİYORUM ÖZLEDİNİZ
Nasılsınız awu kamilleri merak ediyorsunuz dimi bölümü fazla merak öhm öhm pğltğhşğghphk
Neyse uzatmıyorum gidin okuyun
İyi okumalar <3
*
*
Ali arabadan inip hemen Yaprak'ın oturduğu tarafın kapısını açmıştı. Hastaneden çıkmış eve gelmişlerdi. Yaprak kucağında ki bebekle eve doğru yürürken arkasına dönüp korumalarla konuşan Ali'ye döndü. Ali'nin bakışları anlık Yaprak'a kayınca gözlerini gözlerinde kitledi.
Yaprak'ın gözleri Ali'in belinde ki silaha kayınca Ali silaha baktı. Yaprak'ın kucağında ki bebeğe bakıp gülümsedi ve silahı çıkarıp korumaya verdi. Yaprak'ın karşısıa gelince alnından öptü. "Söz silahı eve sokmayacağım."
Ali'nin sözleri ile gülümsedi kız. Ali evi gösterdiğinde Yaprak önden Ali arkasından eve girdi. Yaprak eve girdiğinde İlker koşar adım gelmişti. Bebeği görünce gülümsedi. "Ver bakayım yiğenimi. Dayısını özlemiştir o," diyip bebeği dikkatlice kucağına aldı ve bebeğin boynunda ki kokuyu kokladı.
Ali yanlarına gelince gülümseyip içeri geçtiğinde Gökhan bağırdı. "Ali baba geldi heyt be!" dedi gülerek. Ayağa kalkıp kardeşine sarıldı. Ayrıldığındanda Sinan geldi.
"Sen kız babasımı oldun sen!" dedikten sonra sıkı sıkı sarıldı. "Allah analı babalı büyütsün kardeşim!" deyip Ali'den uaklaşınca bu sefer Barış gelmişti.
"Ali baba!" dedi baba kelimesinin üstüne vurgu yaparak. Ali gülümseyince oda sarıldı. Ali şu son 3 gündür yüzünden gülümsemesini silemiyordu. Birden sırtında bir acı hisettiğinde Ali arkasını döndü.
"Pembe sultan niye vurdun şimdi?" dedi Ali. Bir yandan konuşup bir yandan Pembe sultanın elini öpüyordu. Pembe genç adamın saçlarını karıştırdı. "Aferun iyi atmışsın tohumi," dediğnde Ali piçimi bir gülümseme yerleştirdi yüzüne.
İlker geldiğinde Ali'ye ters ters baktı. "Git karın bekliyor seni," dedi. Ali kafasını sallayıp yukarı çıktı. Odaya girmeden önce kapıyı çaldı. Yaprak'ın gel sesini duyunca gülümsedi. İçeri girdiğinde iki tane kız gördü. Biri sevdiği kadın, diğeri ise canından bir parçaydı.
Yaprak'ın yanına oturup kucağında ki yeşil boncuk gözlerle bakan kıza bakakaldı. Yaprak adamın hayranlıkla kızına baktığını görünce kızı kucağına vermek istemişti ama Ali kaçmıştı. 3 gündür yaptığı gibi yine kaçıyordu kızından.
Yaprak bir şey diyecekken Ali cebindeki cüzdanı çıkardı. Yaprak ne yaptığını izlerken Ali cüzdanın içinden kimliği cıkarttı. "Al sende kalsın," deyip bebeğin kimliğini uzattı. Yaprak bebeğin kimliğine baktığında huzurla gülümsedi.
ZEYNEP TEKELİOĞLU
Yazıyordu kocaman harflerle. Altında baba Ali anne ismi Yaprak'tı. Şimdi aile olmuşlardı. Yaprak'ın küçük ama mutlu ailesiydi.
Yaprak az önceye konuşmak için bir elini Ali'nin yüzüne koydu. "Ali'm fark etmedim sanma. Ama farkında mısın, Zeynep'ten kaçıyorsun," dedi. Ali yüzünde ki kızın elini alıp avuç içini koklayıp öptü. "Korkuyor musun? Bak Ali'm korkmana gerek yok. Zeynep senin kızın ve kızından baba sevgisini mahrum mu bırakacaksın? Hadi al kızını," dediğinde Ali bebeğe bakıp hareket etmesine gülümsedi.
Yaprak'a korku dolu gözlerle bakarken Yaprak'ın gözlerinde güven vardı. Ali bir cesaretle bebeği kucağına aldı. O kadar yavaş davranıyordu ki kucağında ki tuttuğu gibi kıralacak sanıyordu. Zeynep'in boynuna yaklaşıp kokusunu içine çektiğinde gözünden bir damla yaş düştü. Kızının kokusunu içine çekip nefes almadı bebeğin masum kokusunu ciğerlerinde kalsın istemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Işığı -Bitti-
Mystery / ThrillerUmutların birer birer yitip gittiği, güneşin bile ona doğmayı unuttuğu bir adamdı o. Tek inancı kendisiydi. Şimdiyse inancı merhametli bir kadındı.