48.Bölüm🖤

1.2K 76 130
                                    

Seleme Lan gundiler

ben cumartesi  yola çıkacaktım. Urfaya gidecektim ama ne oldu bilin Trabzonspor macı var diye gitmedim pazartesi çıkıcam. Inşallah! Kaxkwlckwkdekdkd maç için urfaya gitmedim.

Medya favorim ağağağağ

Medyada ki şarkıyı dinleyin babuşlar

(Bu yazı ile yazılırsa Yaprak'ı anlatacam. Normal bu yazı ile anlatırsam Ali'yi)

İyi okumalar 🖤🦋

◇◇◇

Ali koğuştaki asılı olan sazı eline aldı. Şahin gülümsedi ve çayından bir yudum aldı. Ali sandalyeye oturdu, sazdaki ayarları yaptıktan sonra denedi ve türküye girdi.

"Hasretinle yandı gönlüm
Yandı yandı, söndü gönlüm
Evvel yükseklerden uçtu
Düze indi şimdi gönlüm."

Aklına Yaprak'la olan anıları ve ona olan özlemi geldi. Şahin onu dinlerken aklına yıllar önce sevdiği kadın geldi ve onun üstüne toprak attığı an geldi.

"Gözlerimde, kanlı yaşlar
Hasretin bağrımda kışlar
Başa geldi, olmaz işler
Bin bir dertle, doldu gönlü"

Yaprak camın dışarısına baktı eli karnındaydı. Üstüne sevdiği adamın benyesi vardı. "Ne zaman geleceksin be Ali'm hasretin arttı." dedi.

"Gelecektin, gelmez oldun
Halimi hiç, sormaz oldun
Yaralarımı sarmaz oldun
Yokluğundan soldu gönlüm" dedi.

Ali sevdiği kadının kokusunu köpek gibi özlemişti. Yaprak'ın birseyi bile yoktu ki kokusunu içine çeksin. Savaş veriyordu kendiyle.

"Gözlerimde kanlı yaşlar
Hasretin bağrımda kışlar
Başa geldi, olmaz işler
Bin bir dertle, doldu gönlüm"

Yaprak eline Aliyle olan resmi aldı. Ali onu omzuna almış ve yeşiller arasında çekilmiş bir resim vardı. Yaprak Ali'yi okşadı ve yanağından öptü.

"Aramızda karlı dağlar
Hasretin bağrımı dağlar
Çaresizlik yolu bağlar
Yokluğundan öldü gönlüm
Yokluğundan öldü gönlüm
Yokluğundan öldü gönlüm
Yokluğundan öldü gönlüm
Yokluğundan öldü gönlüm."

Ali sazı bıraktığında gözünden bir yaş düştü. Hemen kimse görmemesi için silmişti. Hayatında ne olursa olsun Yaprak her zaman gözlerinin önünde gitmyecekti.

Şahin, "eline yüreğine sağlık aslanım." dediğinde Ali burnunu çekip kafasını salladı. Yatağına gidip yastığının altında olan Yaprak'ın resmini aldı. Resme bakip burukca gülümsedi. Göz yaşı resme düşünce hemen sildi.

"Siktir ağlamayacaktım!" dedi.

◇◇◇

Yaprak kapısının çalınmasıyla oturduğu yerden kalktı ve kapının yanına gitti. "Kim o?" dediğinde dışarıdan korumanın sesi geldi. "Biziz yenge!" dedi.

Yaprak kaslarını çattı ne olmuştu ki kapıyı açtığında iki kişi arasında bayılmış bir şekilde duran Barış'ı gördü. Yaprak iki adım atıp Barış'ın başını kaldırdı.

Karanlığın Işığı -Bitti-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin