Selam lan tırrekler yine ben yine saçma sapan bir giriş o bölümden
Bugün doğum günüm bile olsa bölüm atacağım edjdkdkskskdjsks
Ben bu çifte evliliği zehir mi etsem kxdkskdkdks
Boş yaptım yine iyi okumalar❤🙏
-------------
Genç adam fidanlıktaydi. Bir sağa bir sola dönüyordu. Birden durdu ve cebinden sigara paketini çıkarıp bir tane sigara alıp dudaklarının arasına yerleştirdi, çakmakla yaktı.
Sigarasından kocaman bir nefes alıp gözleri dışarı takıldı. Ne yapacağını ne edeceğini bilmiyordu. Kapıda ki korumaları arttırmıştı. Elinde ki sigarayı tekrar dudağına yerleştirdi. Düşünceleri ile boğuşuyordu.
Kaç tane sigara içtiğini bilmiyordu. Bunu nasıl karısına yansımayacağına düşündü. Daha karısıyla balayından 1 hafta olmuştu döneli. Ne güzeldi o günler dedi.
1 Ay karısıyla mutluluğu yaşamıştı. Şimdi ise karanlık şehri ona ait olan şehri mutluluğuna ihanet ediyordu. Herşeyi bozacağına ant içmiş gibi sorun üstüne sorun atmıştı genç adamın üzerine.
Herkesin bildiği kocaman, güçlü Ali Tekelioğlu şuan düşünemiyor birşey yapamıyordu. Kafasında ki düşünceleri ne kadar atmak istese bile İstanbul ona verdiği haberle inat ediyordu.
Içeri bir adam girdi. "Abi haber var." genç adam ne oldu der gibi baktı.
"Abi batıyoruz bu hafta basılan 4. depo ve neredeyse borç içine girdik ve onun üstüne bir saat önce 1 depo daha patlatıldı." diyince genç adam nefes alıp verdi.
Adamının yakasına yapıştı. "Lan o zaman niye burdasınız?" dedi bir an ne yaptığının farkına varınca ellerine çekti. Ellerini saçlarının arasına daldırdı.
"Abi yeni geldi haber zaten orası açık diye bir sürü adam koymuştuk." genç adam karşısında ki iki büklüm olan adama baktı.
"Tamam koçum ben iyi değilim yaptığım bir hata varsa affola," diye fısıldadı. "Birde bükülme sende canımı yakma." dedi koruma dışarı çıkınca masanın başına gelip elini yumruk yapıp vurdu.
"Bittin la Ali, bittin!" demişti dişlerini sıkarak. Masanın başında ki sandalyeyi çekip oturdu. Ellerini başının üzerinde birleştirip boş boş karşısına baktı. Ne yapacaktı şimdi yakıp yıkacak mıydı?
Eskisi gibi herkesin canını alacak mıydı? Hayır, Hayır yapmayacaktı. Yapamazdı sevdiği kadın vardı hayatında evliydi, artık o koruması gereken bir kadın vardı. Biliyordu ki bu mafyacılık oyununda zaaflar vurulurdu. Ne kadar belli etmek istemesede belli oluyordu işte.
Birden dışarda bir hareketlilik oldu. Ali dışarı çıktı. Bir adam vardı ve Ali ile konuşmak istiyordu. Ali araya girdi.
"Bırakın gelsin." koruma ona döndü. Ali eliyle tamam işareti yaptı. Adam ona döndü ve baktı. "Benimle gelmek zorundasın Tekelioğlu!" Ali alayla gülümsedi ve kafasını salladı.
Bir adamını yanına çağırıp silahını ona verdi. "Bizi takip ederseniz. Döndüğüm zaman canınızı yakarım tamam mı?" korumadan ses gelmeyince terkardan dedi. "Tamam mı dedim." Koruma kafasını salladı.
Genç adam ellerini cebine sokup önünde ki adamı takip ettim ölümemi gidiyordu yoksa. Bilmiyordu ki hiçbirşey sadece gidiyordu. Arabaya bindi. Nereye gideceğini bile sormadı. Onu soracak kadar iyi değildi çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Işığı -Bitti-
Mystery / ThrillerUmutların birer birer yitip gittiği, güneşin bile ona doğmayı unuttuğu bir adamdı o. Tek inancı kendisiydi. Şimdiyse inancı merhametli bir kadındı.