15. Bölüm

1.5K 75 2
                                    

Ben ggeldim gençler çok mutsuzum okul başlıyor bide son senem küfretcem olmuyor hikayenin sonundaki açıklamayı unutmayın sizi seviyorum..

İyi okumalar'

Korumalar Ali'nin yanına gelince Ali ikisine doğru baktı. "Yaprak Hanım'ın yanında ayrıldığınız an! Kendinizi öldü bilin!" deyip arabasına doğru yürüdü. Arabasına bindiği gibi Fındıklığa sürdü. Arabayı sertçe durduğunda koruma koşarak gelip Ali'nin kapısını açmıştı. Ali arabadan inip fidanlığa girdi.

Fidanlığa girdigi an masanın etrafında oturan diğerlerinin yüzleri ona doğru döndü. "Hoş geldin aşk adamı," diye söylendi Gökhan. Ali olduğu yerde durup üçüne de göz gezdirdi. Aklına dün gelince Sinan'a doğru döndü. Tek kaşı havaya kalkmış yüzünde sinirli bir ifade vardı.

"Sinan!" Sinan hemen önüne dönüp bardağıyla oynamaya başlamıştı. Ali derin bir nefes alıp sinirini yatıştırmaya çalıştı. Tam tekrar hareket edecekken Barış, Ali'nin elini görmüştü. Barış hemen ayağa kalkıp Ali'nin önünü kesti.

"Ne oldu lan eline?!" diye sordu gözlerini Ali'nin elinden çekmezken. Gökhanla, Sinan'ın gözleride Ali'nin eline doğru dönmüştü.

Ali elini yumruk yapıp Barış'ın yanından geçip masanın başında ki koltuğa geçti. Koltuğa oturunca dik bir şekilde durmuş gözlerine öfke geçmişti. Elini yumruk yapıp masanın üzerine koydu.

"Kavga ettim," deyip kestirip atmaya çalışmıştı ama kardeşleri bırakmayacağını biliyordu. Gözlerini diktiği yerden bir saniye çekmemişti. Barış'da sandalyeye oturup ona doğru baktı.

Gökhan merakına engel olamayıp konuştu. "Kimle ettin?" Bu soruya karşılık Ali susmuştu bir kaç saniye. Bekliyordu, sinirinin tekrardan geçmesini bekliyordu. O görüntü gözünün önüne gelince sinirlerine hakim olamıyordu. Kendini güzel gizleyen Ali Tekelioğlu söz konusu Yaprak olunca saklayamıyordu.

"Semih denen itle!" dedi sert bir sesle. Öfkesi sesine bile işlemişti, öfke içine öyle bir işlemişti ki saklayamıyordu. Barış adamın ismini hatırlayınca kaşlarını çatmıştı.

"Şu Yaprak'ın peşinde olan aşık it mi?" Ali'nin gözleri bir anlık Barış'a kaydı. Ali elini sertce masaya geçirdi ve Barış'a doğru eğildi.

"Ne aşığı lan! Orospu çocuğu sadece takıntı etmiş! Kızı bırakmıyor, haddini bildirdim sadece!" Barış kardeşinin bu kadar sınırlı olduğunu az sayıda görmüştü. Sinan araya girdi bu sefer.

"Amına koduğumun çocuğu kızı bırakmıyor tamam da. Sen de koskaca Ali Tekelioğlu'sun. Böyle mahalle kavgası gibi insanlara saldırmayı bırak." Ali'nin öfke dolmuş gözleri bu sefer Sinan'a doğru çevirdi.

"Ne yapayım! O orospu çocuğu Yaprak'ın yanında olunca dayanamıyorum! Yaprak'ta istemiyor ama şu var ki adamı uyarmak yetmiyor!"  Ali'nin sert sesi yankılanırken kimse daha bu konu hakkında konuşmadı.

"Aşık adam ne olcak kıskanıyor"ali sinirle barışa döndü sonra dün gece aklına gelince sinana seni öldürecem bakışı atıp

"Aşık değilim lan ben" sinan telefonunu cikarir ali ne yapıyor diye gökhana bakarken sinan ses kaydını acar ali ses kaydını duyunca soka girer

Ses kaydı

Seviyorsun

Sevmiyorum

Seviyorsun 

Sevmiyorum

Sevmiyorsun

Karanlığın Işığı -Bitti-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin