Yine ben abim değil ben herşeyi elime aldım. Kral geri mi döndü ne? Zksksk
Medya yüzünden nefes almayı unuttum❤
----3 gün sonra
Yaprak: Ya Ali olmuyor böyle!
Ali bana döndü. Dik dik bakmaya başladı.
Çaylığa gelmiş yine çalışıyorduk. Ali kendini yoracak kadar çalışıyordu ve bu beni sinirlendiriyordu.Ali: Karışmasana sen!
Dudaklarımı büzüp arkamı döndüğümde gidecekken Ali arkadan sarıldı ve boynuma öpücük kondurdu. Ve kokumu icine çekti. Mayışmış gibi konuştu ve seni aşırı karizmatik sesi çıkıyordu.
Ali: Şöyle yapıp beni deli etme! Dayanamıyorum güzelim ya.
Hemen ayrıldım. Abim görüp kan çıkara bilirdi.
Yaprak: Ali harbi manyaksın. Abim görecek ya.
Ali gözlerini devirdi. Ben yanından ayrılınca o çalışmaya devam etti. Ben kendimi işe vermişken abim yanıma ilişti.
İlker: Fındığım abisi.
Abime bakınca bana sinsi sinsi bakıyordu.
Yaprak: Ne oluyor be?
Abim burnumu sıktı ve beni omuzlarımdan tutup arkamı döndürdü. Melike Ali'nin yanındaydı. Benim tabirimle Yavşak Melike'ydi. Herkese yavşayan.
Ali ona kaslarını çatmış kıza bakıyordu.YAZARIN ANLATIMIYLA
Ali çok terlemişti. Kafasını kaldırmış sevdiği kıza bakıp gülümsedi. Üstünde ki benye ona yapışmıştı. Benyesini çıkarıp kenara attı. Dern nefes alıp tekrar çalışmaya başladı. Birden bir gölge belirince kafasını kaldırdı. Yanına masmavi gözlü bir kız gelmişti. Uzun boylu saçlarını tülbentle kapatmıştı.
Melike: Kolay gelsun.
Ali kafasını sallayıp yine işine döndü. Şimdi kimseyle uğraşacak kadar iyi değildi.
Melike: saatlerdir bakayrim. Yorulmadun mi?
Ali kafası kaldırdı. Ve sonra kızın karşısına dikildi. Kızın karşısına geçince üsten kıza bakmaya başladı.
Ali: Sanane!
Kız kaslarını çatıp baktı.
Melike: Uy nenem! Delinun zoru nedir düşünmekte suç.
Ali alayla güldü. Kıza kaslarını çatıp yine bakmaya başladı.
Ali: Allah'ın aşkına sal beni git uğraşacak başka insan bul sabah sabah tövbe yarabbim!
Kız yanından geçerken ayağı takıldı ve Ali'nin üstüne düştü Ali dengesini kaybedince ikisi birlikte düştü.
Ali: Ulan!
Yaprak tek kaşını kaldırmış onlara bakıyordu. Abisi ise gülüyordu az sonra olacaklar Ali'yi bitirecekti. Kız düşünce abisi şaşırmış bir ifadeyle baktı.
İlker: Görüyor musun? fındığım kız Ali'nin üstüne düştü. Bence sen ne yaparsın buna.
Yaprak abisini duymuyordu. Hâlâ Ali'nin üstünden kalkmayan kıza seni parçalayıp köpeklere sabah öğlen akşam olarak vereceğim bakışı atıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Işığı -Bitti-
Mystery / ThrillerUmutların birer birer yitip gittiği, güneşin bile ona doğmayı unuttuğu bir adamdı o. Tek inancı kendisiydi. Şimdiyse inancı merhametli bir kadındı.