BEN ELİMI SANA VERDİM
DURAMADIM YİNE GELDİM
BU DA BENİM DERDİM
SEN SEVV DİYE YİNE MI SEVEYİM?Beklemiyordunuz dimi böyle giriş bu aralara dilimde eheheh Evet gençlik 61. Bölüm TRABZONUMUN PLAKASI ❤💙🤧 O yüzden kalpler bordo mavi
Medyaya tepe taklak düşüyoruz Oman gayd var didim Allahım senin o yüzünü mıncırırım 🤤🍯
Ne boş yaptım amk
Bölüm sözü; Karanlığımı sana bulaştıramam!
İyi okumalar 🙏🏼💙❤
◇◇◇◇
"İlker?"
İlker sert adımlarla Ali'ye doğru yürüdü. Ali'nin yanına gelince tutup sağlam bir yumruk geçirdi. Genç adam yediği yumrukla sarsıldı. Kendini toplayacakken İlker ona firsat vermeden tekrar bir yumruk atmıştı. Genç adam yediği yumrukla yere düşmüştü. Karşısında ki adam çıldırmış bir şekildeydi. Genç adamın yakalarından tutup kaldırdığında yüzüne bir yumruk daha attı.
Yaprak karşısında ki adamı ilk defa böyle sınırlı görüyordu. İlker Ali'nin yakasından tutup tekrar yumruk attı. Sinirle soluyup duruyordu. Ali yediği yumrukla artık yerden kalkacak halde değildi. Yaprak konuşamıyordu sadece sessizce ağlıyordu.
Sert bir fren sesi duyduğunda Yaprak kafasını oraya çevirdi. Gökhan koşarak arabadan inip İlker'in üstüne atıldı. "İlker dur! İlker!" diyordu ama adam ondan kurtulup yerde ki adama tekrar yumruk atmaya başlamıştı.
"Ben sana kardeşimi emanet ettim!" dedikten sonra bir yumruk daha attı. "Söz vermiştin bana sözlerini tutamıyorsun Tekelioğlu!" diyip tekrar bir yumruk daha attı. Ali'nin gözleri Yaprak'ı buldu.
"Si-nan Yap-rak'ı götür!" demişti bu sözünün üstüne sert bir yumruk daha yemişti. "Sen benim kardeşime nasıl el kaldırırsın!?" dediğinde Ali'nin derdi bu değildi. Yaprak bundan etkilenmemesiydi. "Sinan dedim Yaprak'ı götür!" dedikten sonra Sinan kadını götürmeye çalıştı.
"Hayır! Hayır Ali!" Aynı sözleri sürekli tekrarlıyordu. Ali artık tanınmayacak haldeydi. "Sinan Yaprak'ı götür diyorum!" dedikten sonra Yaprak ne kadar dirensede Sinan onu götürmeye başladı.
Yaprak kucağına alıp yürümeye başladı. "Yaprak! Yaprak dur birşey olacak!" dediğinde Yaprak umursamıyordu. Sürekli Ali diyordu. Arabanın arka kapısını açıp Yaprak'ı bindirdiginde etrafta bir silah dedi yankılanmıştı. Sinan durup şokla Yaprak'a baktı. Yaprak'ın ağzından ise sadece bir kelime döküldü.
"Ali." dedi sessizce.
Yaprak arabadan inip koşarak oraya doğru koştu. Içinden bir sürü dua ediyordu. Oraya gittiğinde eli titreyen ve silahı tutan abisini ve yerde yatan eşini gördü. Ali'nin yanına eğilip başını dizine alıp sakallarını okşadı. "Ali'm hayır!" dediğinde sevdiği adamın gözleri açıldı ve acıyla gülümsedi.
"Ali'm dedin çok özlemişim," dediğinde Yaprak adamın kanaya koluna baktı. Kursun sıyırmıştı Yaprak gülümseyip sevdiği adamın alnından öptü. Kafasını çevirdiğinde abisinin tekrar silah dogrulttugunu gördü. Yaprak ayağa kalkıp İlker'in elini tuttu.
"Eğer bir daha sıkarsan seni ömür boyu affetmem abi!" dediğinde İlker yeşil gözlerini kardeşine çevirdi. Sabah Gökhan'ın dediği şeyle şoka girmişti. Aslında Gökhan' da bilerek söylememiş ağzından kaçırmıştı. Ne kadar İlker'e yalvarsada İlker duyduğu andan beri Yaprak'ı alacağını diyordu. Tabi alabilirse Ali Tekelioğlu izin verirse.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Işığı -Bitti-
Mystery / ThrillerUmutların birer birer yitip gittiği, güneşin bile ona doğmayı unuttuğu bir adamdı o. Tek inancı kendisiydi. Şimdiyse inancı merhametli bir kadındı.