Ben geldim. Ben yazmıyor Benim elimde sıkıntı olduğu için yine abim yazdı.♡
Medya İlker ayvaz ay düştüm çocuğa çok yakışıklı kdxksmxm
İyi okumalar♡
---
YAPRAK AYVAZAli gidince orda biraz durup ağladım. Ali haklıydı o birşey yapmamıştı. Ben onu o yatakta bırakıp gelmem benim suçumdu. Onu bırakmam gerekti. Allah kahretsin onu orda bırakıp gelmeyecektim! Gözlerim ağlamaktan kırmızı olunca abim gelmemesi için arkamdaki çeşmede elimi yüzümü yıkadım.
Çaylıga geri döndüm. Yüzüme sahte bir gülümseme kondurdum. Ama abim bana bakınca anlamıştı herşeyi hemen yanıma geldi.
İlker: ne oldu yüzük asık?
Abime gülüp sarıldım. Ama gözyaşlarım yine aktı. Durduramadım. Abim yavaş yavaş caylıktan çıktı. Babannemin görmesini istemedi. Çaylıktan dışarı çıkınca hıçkıra hıçkıra ağladım. Abim bana sıkı sıkı sarıldı.
İlker: abisi iyi misin o hıyarto mu birşey yaptı. Valla acımam sıkarım ona
Kafamı kaldırıp ona baktım kafamı iki yana salladım.
Yaprak: Hayır o birşey yapmadı. Zaten yapmaz ki kıyamaz o bana
Abim kaslarını çattı.
İlker: ne demek lan o kıyamaz falan
Abime güldüm. Kıskanmıştı. Gözyaşlarını sildim. Ona baktım.
Yaprak: Ya öyle değil abi farklı o kadınların hiçbirine dokunmaz. Kimseye dokunamaz.
Abim anlamamış gibi baktı. Anlamaya çalışıyordu.
İlker: nerde o ?
Yaprak: işyerindeki bankasında sıkıntı çıkmış onun için bankaya gitti.
Abim kafasını salladı. Tekrardan çaylıga döndük. Akşam 5'e kadar çalıştıktan sonra eve döndük ama Ali hala gelmemişti. Ben aradığımda açmadı. Telefonu kapalıydı. 10 kere daha aramıştım ama yoktu.
İftira yarim saat kalmıştı ama hala Ali'nin telefonu kapalıydı. Içime bir korku düşmüştü. Ya bırakıp gitdiyse diye abim oturma odasına girdi. Ben kolyemle oynuyordum. Abim yanıma geldi. Ben camdan dışarı bakıyordum.
İlker: ne oldu bir sıkıntı mı var kolyenle oynuyorsun.
Abime gerginlikle gülümsedim. Abim tek kaşını kaldırmıştı.
Yaprak: Abi Ali yok. Kaç saatir arıyorum. Açmıyor
İlker: gelir birazdan merak etme.
Yaprak: Abi bilmez o buraları lütfen bir baksan
Abime kedi gibi bakışlar attım. Abim önce ofladı.
İlker: Senin için bakıyorum o hıyartoya
Abime sarıldım. Abimden ayrılınca o evden çıkıp gitti. Bense gerginlikle beklemeye devam ettim
YAZARIN ANLATIMIYLA
İlker arabasına binip çalıştırdı. Telefonundan bir numarayı tuşladı. Telefon 2 ve 3 saniye çaldıktan sonra açıldı.
İlker: Alo Yusuf abisi civraya bak bakayım. Oralarda heybetli bir adam var mı? 25 yaşlarında
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Işığı -Bitti-
Mystery / ThrillerUmutların birer birer yitip gittiği, güneşin bile ona doğmayı unuttuğu bir adamdı o. Tek inancı kendisiydi. Şimdiyse inancı merhametli bir kadındı.