Selam hepinize 🌸🙋🏻♀️
İyi okumalar🖤
◇◇◇
Ali yaptığı çaydan babasının önüne koydu. "Buyur baba." deyip kendini koltuğa attı. Babası gülerek Ali'ye baktı. Küçük bir çocukken almıştı yanına Ali'yi şimdi kocaman adam olmuş kendi çocuğunu bekliyorlardı.
"Eee nasıl babalık Ali?" dediğinde Ali sırıtarak baktı. Mutluydu baba olacaktı. "Ben zaten alemin babasıydım baba sadece çocuğum olacak ama bu farklı baba çok farklı!" dedi.
Şahin çayından bir yudum aldı. "Sen benim yanıma geldiğinde 11 yaşındaydın küçük bir adamdın. Ama basın her zaman dikti. Ne desem yapıyordun. Ama başkası emir verince hemen karşı çıkıyordun. Ben emir almam diyordun. Değişmedin be aslanım hala aynısın!" dedi.
Ali ona minnetarla baktı. "Iyi ki varsın baba benim gerçek babam olmasanda herşeyi öğrettin bana iyi ki varsın." dedi. Şahin çayından bir yudum aldi.
Barış araya girdi. "Sabahtan beri burdayiz baba hep Ali dedin valla!" deyince Ali onun üstüne kolunu attı. "Kardeşim ben ayrıyım bilmez misin?" diye sorunca Barış ellerini kaldırdı.
"Aman ne haşa." dedi. Şahin gülerek hepsine baktı. Karşısında olan 5 adama küçükken büyütüp bu yere gelen 5 adama! Ali'yi biraz farklı severdi. Çünkü annesiz babasız kalmıştı o yaşta ve yaşadığı bütün acılar yokmuş gibi onun gibi dimdik dururdu.
Şahin Ayağa kalktiginda hepsi elini öptü. Ali koltuğa oturunca Oğuz gelip Ali'nin yanına oturdu. "Şşt Tekelioğlu bize de doldurursun bir çay dimi?" dedi. Ali ona tip tip bakınca o ayağa kalktı.
"Tamam lan kendim doldururum!" diyerek semaverin yanına gitti. Fidanlıkta Ali'nin yaptığı semaver çayını içiyorlardı. Oguz çay doldurup koltuklara oturacakken iki el silah sesi gelince elinde ki çayı yere düşürdü, Ali yerinden kalktı.
Dışarı çıktığında Şahin'in vurulduğunu görünce bir an kalakaldı. Şahin düşecekken koşarak ilerledi. Şahinin arkasına gelince Alin'in üstüne düştü.
"Baba baba bırakma beni babam yapma!" dedi kucağında ki yaşlı adam ile yere diz çökerken gözyaşlarını silip adama baktı. "Baba bırakma beni baba yapma kaldıramam Allah adini verdim bırakma beni!" dedi sesi korku ve endişe barındırıyordu.
"Aslanım kendine dikkat et hakkını helal et tamam mı?" dediğinde Ali Şahin'in alnından öptü. "Baba yapma baba!" dedi ama yaşlı adamın gözleri kapanınca Ali susmuştu.
Şahin'in eli diğer tarafa düşünce Ali kafasını kaldırdı ve gökyüzüne baktı. "Benim canımı almayıp onun canını aldın! Illa can alayım diye dimi!" dedi.
◇◇◇◇
1 hafta sonra
Ali arabasının arkasına yeni gelmiş silahları koydu. Arabasına binince onun sağ koruması olan Serhat'ta arabasına bindi. Ali bir hışımla ilk durağı Nevzat'ın yeri olmuştu.
Arabadan inince Serhat'ta arabasından inmişti. "Baba ne yapıyorsun?" dediğinde Ali arabasının bagajını alıp taramalı silahı eline alıp şarjörü taktı.
Is yerinden biraz uzakta durup 3 katlı binaya baktı ve hiç elini tetikten çekmeden binayı taradı. Şarjör bitince diğer şarjörü taktı ve taramaya devam etti.
Silahı indirip binaya baktı ve arkasını dönüp arabasına doğru gitti. Arabaya bindiğinde hızla sürmeye başladı. İntikamı bitmeyecekti. O 6 gün önce babası dediği adamı gömmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Işığı -Bitti-
Mystery / ThrillerUmutların birer birer yitip gittiği, güneşin bile ona doğmayı unuttuğu bir adamdı o. Tek inancı kendisiydi. Şimdiyse inancı merhametli bir kadındı.