Seleme gençlik bu bölümden sonra ekşın ekşın ekşın yehuuuu
Yine mükemmelim canım ben
Hava coğğğk sıcak Urfa yanıyor 45 derece ühühühü
İyi okumalar 🖤🦋
◇◇◇
Ali koltukta uyuyan kıza baktı ve kucağına aldı. Yaprak heryerde uyuyordu. Sinemaya gitmişlerdi ve hamilleik yüzünden orda bile uyumuştu. Ali yavaş adımlarla odaya çıktı ve odaya girince Yaprak'ı yatağa yatırdı.
Kolunda ki saate baktığında akşam saat 8'e geliyordu. Ali üstünde ki gömleği çıkarttı ve yatağa attı. Altında ki panolu çıkarıp sort giydikten sonra öyle aşağı indi. Yaz ayında oldukları için hava çok sıcaktı.
Yaprak gözlerini kısarak açtığında kendini odasında buldu. Camdan dışarda ki görüntüye baktığında hava hafif kararıyordu. Ali gelmiş diye gülerek yataktan kalktı.
Aşağı indiğinde Ali biber doğuruyordu. Yaprak gülerek tezgaha oturdu. Ali gülerek baktı. "Hosgledin güzelim." dedi.
"Hosbulduk Ali'm...Ali elin ay!" dediğinde Ali gözlerini kapattı. Yanlışlıkla Ali elini kesmişti. Yaprak,"Çok sakarsın Ali." dediğinde Ali kaslarını çatıp baktı.
"Güzelim sen yanımdayken sana bakarken kesmiş olabilir miyim?!" dediğinde Yaprak güldü. Ali tekrar kesti. Yaprak bıçağı alıp kenara koydu. Ve Ali'nin kestiği biberleri yana itip Ali'nin önüne geçti.
"Yaprak ne yapıyorsun?" dediğinde Yaprak kollarını Ali'nin boynuna doladı ve nefesini karşısında ki adamın dudağına doğru üfledi. Ali yutkundu.
Yaprak dudağını Ali'nin dudağına sürttü ve öpmeye başladı. Yaprak Ali'nin üst dudağını ele geçirmişken Ali, Yaprak'ın alt dudağını emiyordu. Yaprak ayaklarını Ali'nin beline dolayınca Ali ellerini Yaprak'ın beline yerleştirdi.
Mutfaktan çıkıp oturma odasına gelip oturmuşlardı. Yaprak ayrılıp alnını Ali'nin alnına yasladı. Ali gözlerini kapatmış sevdiği kızın nefesini içine çekiyordu.
Kaç dakika orda durduklarını bilmiyorlardı. Kapı çalınca Ali Yaprak'ı kenara oturturup ayağa kalktı. Kapıyı açtığında Gökhan'ın geldiğini gördü.
"Abi senle bir beraber konuşsak." dediğinde Ali kafasını salladı. Ali ile Gökhan yukarı çıkınca Yaprak özel birşey olduğunu anlamıştı. Telefona bakarken merdivenlerden koşar adım sesleri duyunca kafasını çevirdi.
Ali bir silahı belindeyken diğer silahın şarjörünü koyup beline koydu. Yaprak birşey olduğunu anlayınca Ali'nin yanına gitti. "Ali'm ne oluyor?!" dediğinde Ali gözyasini sildi.
"Gelicem güzelim 2 saate burdayım evden çıkma!" dedi ve Gökhan ild koşarak evden çıktı. Arkalarından 5 araba daha çıkınca Yaprak elini kalbine götürdü. "Allahım onlara birşey olmasın lütfen." dedikten sonra içeri geçti.
Ali, Oğuz'u 10. Defa arıyordu arabaya bindi bineli. Oguz fidanliktayken baskın yapmışlardı. Biliyorlardı en masumları Oğuz'du. Ali Fidanliga uzak bir yerinde arabayı bırakıp indi. Belinde ki iki silahı çıkarıp önüne çıkana vurdu.
Ali vurulacakken Gökhan onu çekti. Ali silahına yeni şarjör takarken bağırdı. "Oğuz kardeşim geldik. Merak etme!" diye bağırdı ve ayağa kalktı ve tekrar önüne çıkanı vurdu.
10 dakikanın sonunda ortalıkta Ali ve adamlarından başka kimse kalmayınca Ali koşarak içeri girdi.
"Oğuz kardeşim geldim!" dedi. Etrafına bakındığında koltuğun arkasında bir ayak görünce oraya koştu. Oğuz ellerini ile kulaklarını kapatmıştı. Ali yanına eğildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Işığı -Bitti-
Mystery / ThrillerUmutların birer birer yitip gittiği, güneşin bile ona doğmayı unuttuğu bir adamdı o. Tek inancı kendisiydi. Şimdiyse inancı merhametli bir kadındı.