Multi de Kübra'nın gönderdiği video linki var.
***Kübra:
*Link*Şerefsiz: Hsjsvsjdbkhsjhdjdnnxnxkx
Şerefsiz: Şey
Şerefsiz: Kusura bakma
Şerefsiz: İşim çıktı benim, giremicem
Kübra: Şu an beni ektiğinin farkında mısın?
Şerefsiz: Özür dilerim.
Kübra: Peki.
Tam WhatsApp'dan çıkacağım sıra Barış'tan mesaj geldi.
Vizyonsuz it: En azından bir pubgyi çok görme de pubg girelim.
Kübra: İyi, tamam be.
WhatsApp'dan tamamen çıkıp PUBG'ye girdim. Bir süre sonra Barış'ın. Bende ekli olmadığı aklıma geldi ve kullanıcı adımı kopyala yapıştır yaparak ona yolladım.
Kısa bir süre sonra istek gelince kabul ettim ve eşleştik.Kulaklığımı takıp mikrofonu ve hoparlörü açtım.
"Kübra?" Dedi sakin sesiyle.
"Efendim?" Diye cevap verdim.
"Kızım niye çıplak dolaşıyorsun giyinsene üstünü!" Diye çıkıştı aniden.
"Barış saçmalama istersen! Ayrıca üstsüz olunca çömez sanıyorlar." Dedim bende karşılık olarak.
"Olsun giyin sen üstünü. " dedi ısrar ederek.
"Başlat oyunu aptal." Homurdanışı burdan duyulurken oyunu başlattı.
***
"Pochinki'ye inelim mi?" Dedim ciddi bir şekilde.
"Gebermez miyiz? Doğrusu ben varken imkansız." Dedi. Boşuna demiyorum egoist diye. Şu an bilmem kaçıncı maçımızdaydık ve çoğu maçta birinci olmuştuk. Tabii şerefsizin leşlerini çalıyordum. Kötü kadın kahkahası attığımı farz edin. Ama ona işlemezdi tabii. Elli yedinci seviyedeydi be rütbesi platin üştü. Ben ise yeni hesap açmak zorunda kaldığım için seviye yirmi üşte sürünüyordum ve rütbem gümüş ikiydi. Önceki hesabımda çok değildi zaten ama yine de düşük seviyede olmak koyuyor insana. Önceki hesabımda seviye yirmi sekizdeydim ama rütbem gümüş bile değildi.
Ben bunları düşünürken çoktan inmiş loot yapmaya, yani eşya toplamaya başlamıştık.
"Lan Barış adisi! Rahat bırak üçüncü seviyeleri, hep sen alıyorsun!"
"O zaman iyi oyna onları sen al ak!" Dedi, oyunun da verdiği heyecanla.
"Küfür etme! Hemen bana ver o çantayı."
"Yok ya! Başka isteğin?" Dedi dalga geçer gibi.
"Kaskı da ver."
"Nah!" Diye bağırdıktan sonra sesini biraz daha azalttı. "Ama eğer bir dahaki maçlarda üzerini giyinirsen bulduğum ilk üçüncü seviyeleri sana vereceğim. Var mısın?" Diyerek teklif sundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şerefsiz || Anonim (TAMAMLANDI)
Humor☢️YOĞUN ERGENLİK DÖNEMİNDE YAZILMIŞTIR.☢️ 0531...: Pardon? Bir şey soracaktım da. Kübra: Buyur. 0531...: Kalbinize giden yolu tarif edebilir misiniz? Kübra: Yanlış yazdın herhalde kardeş. 0531...: Kardeş deme, lazım olur :q Kübra: Ne? Kübra: Haaa...