"Haftaya sınavlar başlıyor." Diye bilgilendirme yapan Gizem'e, yüzümü buruşturarak baktım.
"Keşke sınav sonrasına ışınlanabilseydik."
Dün geceden sonra çok geçmeden yatmıştık. Şimdi ise tuvalette saçımı bağlayıp çıkmış, ve bizim sınıfın yolunu almıştık. Karşıdan gelen Barış ve ekürilerini görünce somurtmaya başlamış ve ciddi bir ifade takınmıştım. O da beni görünce sırıtmaya başlamıştı. Bu ne çabuk iyileşmişti öyle?
Yanımdan geçip gittikten hemen sonra, saçımdaki tokanın kayıp gittiğini fark etmiştim. Ellerimin saçıma gitmesiyle beraber başımı arkaya çevirdim. Saçımdaki tokayı Barış almıştı.
"Ya ne yapıyorsun salak?!" Diye bağırınca herkesin dikkati bize yönelmişti.
"Belki kokun tokana sinmiştir diye tokanı bileğime takacağım." Dedi normal bir şeymiş gibi. Tamam bu her zaman istediğim ve romantik bulduğum bir şeydi ama şu anda ona veremezdim.
"Ya ver şunu!" Derken, o bileğine taktığı tokayla beraber elini havaya kaldırıyordu.
"Gel de al." Dedi laubalice.
Tokayı almaya çalışırken mecburen ona doğru zıplıyordum ve vücutlarımız değmek zorunda kalıyordu.
O bu halime gülerken, ben kaşlarımı çatmıştım.
"Bunu sen istedin." Dedim ve tam kasıklarına dizimi geçirecektim ki, diz kapağımın yan tarafına hafifçe vurarak dengemi bozdu ve beni duvara yapıştırıp ellerini ellerime kenetleyip duvara sabitledi. Yüzünü yüzüme yaklaştırmaya başladığında, iyice gerilmeye başlamıştım.
"Bak bunu sen bile yapamazsın." Dedi kısık sesle.
"Herkesin ortasında beni utandırıyorsun şu an." Dedim ben de aynı ses tonuyla.
Kenetli ellerimizi aşağı indirip biraz uzaklaştı ve bana baktı. Birkaç saniye sonra tekrar yaklaşıp alnımdan öptü ve ellerimi de bırakıp arkasını dönüp gitti.
"Çocuk resmen helalim damgasını basım gitti." Dedi Gizem, şaşkınca.
"Sen nasıl kankasın be? İnsan kankasına bir yardım eder, pezevenkella." Dedim çirkefleşerek.
"Kanka kusura bakma ama, Barış gibi yakışıklı ve zengin bir enişteyi kaçırmak istemiyorum." Diyerek koluma girdi ve beni sınıfa sürüklemeye başladı.
"Sen kendine bak, sapella." Dedim.
"Yamaç, artık resmi olarak flörtüm olur canım." Dedi övünerek.
"Sonunda desene sen şuna. Ulan sıçmazsam ağzına var ya.." diye tehdit edercesine işaret parmağımı sallayıp girdim sınıfa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şerefsiz || Anonim (TAMAMLANDI)
Humor☢️YOĞUN ERGENLİK DÖNEMİNDE YAZILMIŞTIR.☢️ 0531...: Pardon? Bir şey soracaktım da. Kübra: Buyur. 0531...: Kalbinize giden yolu tarif edebilir misiniz? Kübra: Yanlış yazdın herhalde kardeş. 0531...: Kardeş deme, lazım olur :q Kübra: Ne? Kübra: Haaa...