90.

22.4K 1.3K 248
                                    

Yukarıda dna tablosu örneği duruyor.

"Selamünaleyküm gençler." Diyerek Gizem ile olan sohbetimizi bölen Yamaç'a gülümseyerek bakıp lafının devamını bekledim. Tek ayağını sandalyenin üzerine koyunca, yeni ayakkabısını fark etmemizi istediğini anladım.

"Vay, yeni mi?" Diyerek laf attım.

"Hayır, pervolle yıkandı." Diyerek soğuk esprisine kahkaha attı. İstemsizce garip bir şekilde gülüp avuç içimi alnıma dayadım.

"Ben nasıl bir gerizekalıyla flört ediyorum?" Diye sessizce yakınan Gizem için de bir kahkaha attım.

Birden hafif bir baskıyla, büyük bir el  ağzımı kapatınca, elin sahibine baktım. Tabii ki Barış.

"Sen gülme." Dedi ve yanıma oturdu.

"Neden?" Diye sordum bozularak.

"Birisi falan aşık olur, uğraştırma beni." Dedi yandan gülümseyerek.

İçimden yiaaa diyerek eriyordum şu an.

"Sen de her boku kıskan anasını satayım." Dedi Yamaç, ve ayağını koyduğu sandalyeyi çekip oturdu.

"Kıskanma köpek!" Diyerek kapak yaptım Yamaç'a.

Telefonuma gelen mesaja bildirim panelinden baktım hemen.

Şıracı: Barışı iki dakika kantine göndersene.

Dediğini yapıp Barış'a döndüm.

"Barış, bana bir adet Berna'lı tost alıp gelir misin?" Dedim.

"Neyli neyli?" Dedi anlamayarak.

"Kaşarlı yani." Diyerek açıklama yapıp kahkaha atmasına sebep oldum.

"Tamam alıp geliyorum." Dedi ve kalkıp kantine doğru yürüdü.

"Ne oldu?" Diyerek hemen Yamaç'a yöneldim.

"Bilmediğini düşündüğüm için söylüyorum, haberin olsun. Bu cumartesi, yani dokuz kasım, Barış'ın doğum günü." Dedi. Kaşlarımı kaldırıp şaşkınca ona baktım ve sonra çemkirmeye başladım.

"Bu şimdi mi söylenir mal! Ben üç günde ne alacağım?!"

"Ne bileyim lan ben?" Diyerek savundu kendini.

Yanıma gelen Barış ile konuyu kapatıp elindeki tostu aldım.

"Barış," diyerek ona seslendim.

"He gülüm?" Dedi.

"Bir hafta sonra kuzenimin doğum günü de, ona ne almalıyım sence?"

"Ne bileyim, o nasıl birisi ki?" Diye soru sordu.

"Nasıl birisi olduğunu bırak, mesela sana ne alınmasını isterdin?" Diye yem attım ortaya.

"Benim için sen yanımda ol yeter." Dedi bana yaklaşarak. "Tabii böyle mükemmel bir geni nasıl bırakırsın onu da bilmiyorum." Diyerek kendi egosunu okşadı.

O sırada çok güzel bir şey geldi aklıma. Onun için bir dna tablosu yaptıracaktım. Para fena girecekti ama olsun, o bana bir sürü kitap almıştı, kitap fuarı için ayırdığım parayı ona verecektim artık.

"DNA tablosu nasıl sence?" Diyerek ona sordum.

"Sen de mi seviyorsun öyle şeyleri?" Diyerek bana şaşkınca baktı.

"Sen de mi seviyorsun yoksa?" Dedim ben de ona.

"Tabii ki." Diye cevap verdi.

Hemen boynuna sarıldım.

"Ya yerim ama ben seni." Dedim.

"Çok tatlı olduğumu biliyorum canım." Deyince gülmekle yetindim. Egosu az da olsa hoşuma gidiyordu.

Şerefsiz || Anonim (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin