Yukarıda Berna var. Çakma sarı öğk.
9 Kasım 2017
"Oy çen beni kıskandın mı çen?" Dedi Barış dudaklarını büzerek. Aklı sıra benimle dalga geçiyordu.
"Ya kıskanmadım diyorum, neyini anlamıyorsun! Neden kıskanayım ben seni mal?!"
"Sevdiğin için?" Dediği gibi yüzüne baktım kaşlarımı çatarak. Öyle umutlu bakıyordu ki..
"Ben seni sevmiyorum Barış. Kıskanmıyorumda." Dediğimde geçiştirir gibi başını salladı. Yani bu yav he he demek gibi bir şeydi.
"Şu an öyle olabilir ama seveceksin." Dedi bu sefer.
"Hadi ya, hangi yalancı söyledi bunu?" Dedim, küçümser bir şekilde bakarak.
"Rüyamda beni öpüyordun. Bence seveceksin beni." Dedi.
"Böyle bir şeyi anca rüyanda görürdün ve görmüşsün de zaten." Diye dalga geçip güldüm. Birden cebinden küçük bir not defteri ve kalem çıkarıp, kalem ile defteri karalamaya başladı.
"O ne?" Dedim sağ kaşımı kaldırarak.
"Burada beni her öfkelendirdiğin, gıcık ettiğin ve laf soktuğun zamanlar artı bir olarak gözüküyor. Ve ben bunların acısını ileride senden çıkartacağım. Hem de bil bakalım ne zaman?" Dedi ve bana doğru eğilip kulağıma fısıldadı. "Fesat anlayabilirsin, sevgilim."
Tamam son kelimedeki ses tonuna ve kelimeye erimiş bitmiştim, fakat ilk dediği şeyden dolayı onu dövmeyeceğim anlamına gelmiyordu. Birden kendimi kazık gibi hissetmiştim. Çünkü dediği ile donup kalmış ve üstüne kızarmıştım. Kırmızının elli tonunu yaşıyordum. Bu herif cidden sapıktı.
"Yaklaşsana bir." Dedim, bir an tereddüt eder gibi olmuştu. "Eğil eğil." Dedim sonra. Yavaşça eğilip yaklaştı ve pişkin pişkin sırıtmaya başladı. Öpeceğimi falan mı sanıyordu o? Ah yazık. "Gözlerini de kapat," dememle gözlerini kapattı ve dudaklarını hafifçe büzdü. Yanımızdaki Yamaç ve Gizem de anlamamış bir şekilde şaşkınca bakıyorlardı.
Sağ elimi bir yanağına sol elimi diğer yanağına koyup yaklaştım ve dişlerimi sapladım kafasına. İnlemesiyle kafasını havaya kaldırdı, kafasıyla birlikte ben de havalanmıştım. Elleriyle kollarımın altından tutup, beni kendisinden uzaklaştırmaya çalışmıştı ve başarılı olmuştu. Ben havadayken ona bakıyordum ve oda bana bakıyordu. İkimiz de çatık kaşlarla birbirimize bakıyorduk. Birden beni omuzuna atıp yürümeye başladı ve boş bor sınıfa girdi.
Saçmalamayın tabiki çocuğun bilmem neresini dikizlemiyorum.
Beni omuzundan indirip öğretmen masasına oturttu. Kollarımı birbirine kavuşturup çatık kaşlarla ona bakmaya devam ettim.
"Kafam hâlâ acıyor." Dedi o da bana çatık kaşlarla bakarak.
"Oh olsun." Dedim. Sonra cebinden tekrar o defteri çıkarıp kalem ile bir şeyler yazdı.
"Tamam, formalite icabı özür dilerim. Ama bunlar ilişkinin tadı tuzu, biliyorsun." Demesiyle bıkkın bir nefes verdim.
"Barış, bizim bir ilişkimiz yok." Dedim.
"Olsun işte," diyerek ellerimi ellerinin içinde kaybetti. "Yemin ederim seni çok mutlu ederim. Üzersem var ya," diyerek gözlerini kaçırdı ve yutkundu. "Seni eller alsın." Dedi sessizce. "Ben seni, senden vazgeçecek kadar çok seviyorum Kübra." Dedi yavru köpek bakışları atarak. Alnındaki diş izini fark ettiğimde yaklaşım ısırdığım yere küçük bir buse kondurup masadan indim.
"Kusura bakma Barış ama, ben başkasını seviyorum ve sen de bunu biliyorsun." Diyerek yanından geçip sınıftan çıktım.
***
acar.baris
326 beğeni 42 yorum
acar.baris Şop diyen kördür, aksini iddia eden şoptur.
_gizem.li_avci Tabii canım bizim de iki tane güneşimiz var zaten de hem sağdan hem soldan vuruyor. @cnr797
sungur.yamac_07 _@gizem.li_avci sus kız zilli
cnr797 Barış Allah'ın adını verdim döverim seni. Yemin ederim o fazlalığından saat kulesine asar sallandırırım seni SİL ŞUNU şopu bile doğru düzgün yapamamışsın Abv
acar.baris @cnr797 bence yakışıyoruz sevgilim
cnr797 🤦♀️
***
YENİ KAPAĞI NASIL BULDUNUZ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şerefsiz || Anonim (TAMAMLANDI)
Humor☢️YOĞUN ERGENLİK DÖNEMİNDE YAZILMIŞTIR.☢️ 0531...: Pardon? Bir şey soracaktım da. Kübra: Buyur. 0531...: Kalbinize giden yolu tarif edebilir misiniz? Kübra: Yanlış yazdın herhalde kardeş. 0531...: Kardeş deme, lazım olur :q Kübra: Ne? Kübra: Haaa...