45.

24.6K 1.6K 398
                                    

Şerefsiz: Naber güzelim

Kübra: Öfkeliyim, sinirliyim ve öfkeden delirmiş durumdayım

Şerefsiz: Ne oldu?

Kübra: Okulun haber sayfasında yazanları görmedin mi?

(Görüldü)

***

Şerefsiz bana görüldü attıktan bir süre sonra, haber sayfasındaki haberleri tekrar okudum.

SENENİN GÖZDE ÇİFTİ!!!

Bilindiği gibi, Soner'in doğum gününde sarmaş dolaş görüntülenen ve dans eden çift, birkaç senedir göz önünde. Her defasında reddedilmesine rağmen, Kübra'nın peşini bırakmayan Barış, sonunda istediğini alabildi mi? Kübra bu sıralar Barış ile beraber çokça görülmeye başladı. Bu senenin gözde çifti kesinlikle onlar.

YORUMLAR:

Anon6272: Barış'ı da mı kaybettik?

Anon5282: Kübra zaten zoru oynadı, aslında başından beri Barış'da onun kancası.

Anon3773: Dans sırasında Kübra rahatsızlandı, yoksa hamile mi kaldı lan?

***

Yorumlar iyice sinirlerimi bozuyordu. Hamile neydi ya! En sonunda bunu Barış'a da sormaya karar verdim. İlk önce mesaj atacaktım ama, belki sesinden yalan söyleyip söylemediğini anlarım diye aramaya karar verdim.

Vizyonsuz it Aranıyor...

"Alo?" Dedi uykudan mahrum kaldığı belli olan ses.

"Barış?" Dedim bir şeyler daha söylemesini bekleyerek.

"Kübra, hayırdır? Sen beni pek aramazdın." Dedi pişkin pişkin.

"Çok konuşma da söyle, okulun haber sayfasında yazan ile senin bir ilgin var mı?"

"Ne haberi, ne sayfası ya? Dur bir dakika. Bakayım. Seni sonra ararım ben." Dedi ve kapattı.

Uykudan yeni kalktığı belli oluyordu. Ben ise şu an otobüsteydim. Sabah uyandığım zaman ayılmak için biraz telefonla uğraşmış, o sırada haberi görmüştüm. Telefon çalmaya başlayınca, Barış'ın aradığını gördüm ve aramayı cevapladım.

"Alo?" Dedim soğuk sesimle.

"Kübra, yemin ederim benim hiçbir şeyden haberim yok. Zaten o hamile falan filan yorumunu yapanı bulup onu si-"

"Yavaş gel. Ve benden uzak dur artık Barış. Hakkımda başka haberler yapılmasını ve hele de o yorumların yapılmasını istemiyorum. Zorunda kalmadıkça yanıma gelme ve benimle konuşma." Diyerek telefonu kapattım.

Olması gereken buydu zaten. Haberler ise az da olsa bahaneydi. Uzak durmasını istiyordum. Hep.

Şerefsiz || Anonim (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin