SİNİRLENİYORUM

8K 219 46
                                    

Bakın uzun zamandır ses etmiyorum, ve sizlerle de bir derdim yok. Ama ARTIK KİTAPLARINIZI KİTAPLARIMIN YORUMLARINDA TANITMAYI BIRAKIN. Tek benim kitabımda değil başka kitaplarda da görüyorum. Zaten çoğu kişi kitabımı veya başka kitapları okumadan, sadece okunması çok diye girip yorumlarında kitaplarını tanıtıyorlar. Kitaplarımın okunması çok mu az mı bilmiyorum ama, o kitaplarının okunması yüksek olan yazarlar veya ben buralara kadar, yani o okunmalara kadar, sizin gibi tanıtarak gelmiyoruz. Kitabınızı tanıtacağınıza kendinizi geliştirin, böylelikle daha fazla okunursunuz. Burada sadece kendimi savunmuyorum ben. Başkalarının kitabının yorumlarında kendi kitabını tanıtanların çoğunun amacı sadece okunmak ve egosunu okşamak, o kadar eminim ki. Şimdiye kadar hiçbir kitabımı  başka bir yerde tanıtmadım ya da tanıtılmasını istemedim. Yeni yayımladığım kitapların haberlerini diğer kitaplarımda veriyorum sadece. Ve geçenlerde de, kitabımı beğenen birisi instagramda açtığı kitap tanıtım sayfasında tanıttı. Bir tek o var. Unutmayın ki, kuyumcu malını tanıtmaz, malı ucuz olan malını tanıtırmış.

Eğer illa tanıtmak istiyorsanız, kitap tanıtımı yapan çok kitap var wattpad de. Sessizce o tanıtım yorumlarını sildim şimdiye kadar. "Yazar o kadar bildirimin arasında görmez zaten" demeyin GÖRÜYORUM. Ve sizden ricam, lütfen bir daha kitaplarınızı yorumlarımda tanıtmayın. Şimdiye kadar hiçbir şeye sert tepki vermedim, benimki de sabır. İyi günler.

Şerefsiz || Anonim (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin