💫5💫

13.5K 767 78
                                    

"Paraya ihtiyacım var."

Ne geldiğini bildirme ne de selam verme gereği duymadan direk konuya giren Ali ile izlediğim diziyi durdurdum ve ona baktım. Kapının pervazına yaslanmış tehditkar bakışlarla beni süzüyordu.

"Babam burada değil," diyerek takrar diziye döndüm ancak ben başlatmadan konuşmaya başladı.

"Ah," dedi bir adım içeriye girip etrafına bakındı. "Acaba burada olmayan babam bunun," işaret parmağıyla Yalın'ın kahve bardaklarını üst üste dizerek yaptığım kuleyi gösterdi, "aslında bunun ruh hastası kızının garip dekoru olmadığını bilse ne derdi?" Ben cevap veremeden elbise dolabıma doğru ilerleyip  açtı ve askıya özenle asılmış lacivert kazağı -Yalın'dan çaldığım kazağı- çıkarttı. "Ya da bunu evde giyinmesi oldukça konforlu olduğu için benden çalmadığını öğrense?"

Yalın'ın gizlice çektiğim fotoğarflarını bastırıp ipe mandallayarak duvara astığım ve kimsenin görmemesi için üzerine saçma sapan süslediğim bir perde astığım yere doğru ilerlerken yatakta doğruldum.

"Kaç para istiyorsun Pislik Herif?!" Diye tısladığımda durdu ve pis sırıtışıyla bana baktı.

"500."

"Yuh! Kim bulmuş o parayı da bana versin?!"

"Kes tatavayı. Okulda yarım gün oruç tutup para biriktirdiğini, işine gelmeyince türlü yalanlarla babamdan para kopardığını bilmiyorum sanki. Bu evde babamdan çok parası olan sensin!"

"Allahın cezası!" Diye homurdanarak ayağa kalktım ve çantamdan parayı çıkartıp ona uzattım. Almak için uzandığı sırada kendime çektim. "Bir şartla," dediğimde kaşlarını kaldırarak bana baktı. "Ama daha sonra söyleyeceğim. Borcun gibi düşün. Ve istediğim an yapacaksın bunu." Dediğimde onayladı.

Parayı alıp çıkmak üzereydi ki ona seslendim. "Senin aylığın yok mu? Neden ben veriyorum sana para?" Dediğimde gözlerini baydı. "İlk günden yedin hepsini demi?"

"Hayır tabii ki!" Dedi ve başını salladı. "İlk saatten yedim."

❤❤❤

Doğruyu söylemek gerekirse en son ne zaman bölüm attığımı unuttum. Uzun bir zaman mı kısa mı bilemiyorum. Karantinada ruh sağlığımı nasıl koruyamadığımın özeti için yeterli bu durum bence. Hepinizin sağlıklı kalması ve ülkemizin bu krizin kolayca üstesinden gelmesi umuduyla iyi geceler. Hepinizi çoook seviyorum❤❤ .Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın👐🏻.

BÜYÜCÜ | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin