💫53💫

6.9K 469 79
                                    

"Ne istiyorsun?" Diye sordum derin bir nefes alarak.

Bazen sorunun bende olduğunu düşündüğüm zamanlar oluyordu. Anlamayan tarafın ben olduğumu, her şey ortadaymışta kör olan tarafın ben olduğumu... Bu da o anlardan birisiydi. Onu sarhoşken gizli numaradan arayıp söylediğim şarkıyı yaşanan onca şeyden sonra arayıp bana söylemesi... ne çıkarmalıydım bu hareketten, bilmiyordum. Ne zaman iyi düşünsem yere kapaklanan ben oluyordum. Ne zaman kötü düşünsem aptal olan da ben oluyordum. Yorulmuştum. Ciddi manada yorulmuştum. Vazgeçecek kadar çok yorulmuştum.

"Konuşmak." Dedi pürüzlü bir sesle.

"Konuşulacak her şeyi konuştuk, sanıyordum."

"Konuşmadık." Sesi sakindi. Hatta... yayvandı.

"Neyi konuşmadık?"

"Beni."

Sert bir nefes verir gibi alayla güldüm. "Konuşulmaya değecek biri olduğunu mu düşünüyorsun?"

"Değilim. Hiç bir s*ki hakketmeyen p*çin tekiyim."

"Öylesin." Derken sesim hafif yükselmiş ve sertleşmişti.

"Ama ben de varım."

"Bak ben uyumak istiyorum. Yorgunum. Her açıdan hem de. Ne konuşmaya ne dinlemeye halim var. Eminim seni dinlemeye can atan bir sürü dişi geziyordur çevrende. Git onlara anlat."

"Onlar beni dinlemiyor." Dedi ve arkadan birkaç hışırtı sesi geldi. Ardından derin bir nefes alarak devam etti. "Hiç biri senin gibi dinlemedi."

"Kötü bir haberim var. Artık ben de seni dinlemeyenler tarafındayım."

"Neden en başında suratıma kapatmadın öyleyse?"

"Bekletmeyeyim öyleyse," diyerek kapatacağım sırada endişeyle "Lavin!" diye seslendi. Sessiz kalarak söyleyeceği şeyi bekledim.

"Ben korkuyorum."

Yine sessiz kaldım. Ne diyeceğimi bilmiyordum. "Senin de..." duraksadı. Ardından sıkıntılı bir nefes alıp devam etti. "Senin de onun gibi olacağından..."

"Kimin gibi?"

"Herkes gibi." Bir şeyler içti. ""Herkes konuşuyor. Her kafadan başka ses çıkıyor. Kimi acıyor. Kimi yargılıyor. Ama kimse görmüyor. Kimse dönüp demiyor ki bu s*k beyinli neden böyle? Kimse dönüp sormuyor ki, neden böylesin o*osp* çocuğu? Kimse de demiyor ki, neden..."

Devam etmesine izin vermeden araya girip, "Neden böylesin o*osp* çocuğu?" diye sordum.

"Çünkü hiçbir zaman daha iyisi olmam için bir sebebim olmadı. Daha iyi bir hayat için daha iyi bir ben olmadı. Hiçbir zaman ben olmadım. Çok istedim, ama yapamadım. Vazgeçerim dedim, senin için vazgeçerim dedim. Ama yapamadım."

Sustuğunda bir süre bir şey söylemedim. Sessiz bir kaç saniyenin ardında kesik bir nefes aldım.

"Üzgünüm Yalın. Sanırım senin yerine ben vazgeçtim."

💫💫💫

Se-lam👐🏻. O değil de geçen bölüm arayanın Yalın olduğu açık değil miydi? Kız sarhoşken söylediği şarkıyı söylemesi falan... nasıl unutursunuz?? Neysem şunu söyleyeceğim. Lavin'e okayiz, iyi yapıyor. Ama ne bileyim, siz Yalın'a acımıyor musunuz? Şahsen siz kötü birşey dediğinizde Yalın yerine üzülüyorum eixmwpsleğlğfr. Ama şunu da biliyoruz kiii bu lavuk hakketti.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın, ben kaçıyorum👐🏻♥️♥️♥️.

BÜYÜCÜ | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin