07:28. İki dakika sonra kafenin kapısı açılacak ve endamına öldüğüm içeri girecek gözümü, gönlümü şenlendirecekti.
07:29. Her ne kadar kahvesini içtikten sonra uykusu açılacak ve görme yetisini o zaman kazanacak olsa da çantamdan çıkardığım parfümü yün kazağımın üzerine boşalttım. Görme yetisini kazandığında da gördüğü yoktu ya, neyse.
07:30. Saatten gözümü ayırmadan saliseler önce açılan kapının zili çaldı. Nefesimi tuttum ve bakışlarımı ondan bir saniye bile ayırmadan bara doğru attığı her adımı izledim.
Dağınık saçları alnına dökülüyordu. Muhtemelen varlığını unuttuğu gözlüklerinin üzerinden çatılan kaşları ve gergin çenesi pek mutlu olmadığına işaretti. Sabahın köründe okula gitmek için uyanan kim mutluydu ki zaten. Her zamanki haliydi bu. Üzerinde beyaz şeritli siyah bir eşofman ve siyah dar bir tişört vardı. Net olmasa da altılı karın kasları ve gergin kolları görünüyor ve yalnızca benim gözlerimi değil kafedeki tüm çiyanların gözlerini şenlendiriyordu. Ne kötü.
Ama artık buna alışmıştım. Gözlerin onun üzerinde aç bir şekilde dolaşması beni rahatsız etmiyordu. Onun mavi gözlerinin başka kadınlar üzerindeki aç bakışlarıydı beni asıl rahatsız eden.
Oturduğum yerden kalkıp arkasındaki sıramı alırken bugün bara bakanın barista olmasına lanet ettim. Umarım beni görmediği gibi o esmer ve göğüsleri kendinden yarım metre önden giden kızı da görmezdi.
O siparişini verirken dudaklarımı oynatarak ona eşlik ettim. İşi bitince sıradan çıkıp kahvesini almaya gittiğinde hızlıca, "Beyefendinin aynısı," deyip onun olduğu tarafa kahvemi almaya gittim. Başka bir barista siparişi hazırlayıp masaya koyduğunda gözleri hala telefonda olduğundan kendi isimsiz bardağımı onun önüne itip onun isminin yazdığı bardağı aldım ve hızlıca çıktım kafeden.
Ve koleksiyonumun 537. bardağı da elimdeydi.
💫💫💫Merhaba👐🏻. Eğer günü erken kapatmazsam Skandal'a bir bölüm atacağım. Hatta oldukça geç kapatırsam buraya bir bölüm daha ekleyebilirim. Beklemede kalın. Kendinize iyi bakın. Sizi seviyorum❤.
🧡💛❤🧡💛❤🧡💛❤🧡💛❤🧡💛❤🧡💛❤🧡💛
🧡Dipnot: Ellerinizi bol bol yıkayın. Kendinize iyi bakın🧡
💛❤🧡💛❤🧡💛❤🧡💛🧡💛❤🧡💛❤🧡💛❤🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜCÜ | texting
NouvellesBüyücü: Bu gün hocaya gittim. Büyücü: Bağlama büyüsü yaptırmaya. Büyücü: Şimdi sana üç gün tanıyorum. Büyücü: Ya benim olursun Büyücü: Ya da o her gece altına aldığın kızları o yatağa gömen bir Kara Melek olup seni hadım ederim.