💫14💫

10.9K 610 22
                                    

"Ah, cidden..." diyerek elini sertçe masaya itip geri çekildim. "Kadınlara fazla ilgili olduğunu duymuştum ama," başımı iki yana sallayarak devam ettim. "arkadaşının kardeşine bile mi?"

"Kadınlar hakkındaki tek kriterim güzel olmaları." Alaylı sözleri ve bilgiç sırıtışı bir şeyler biliyor olabilme ihtimalinden duyduğum korkuyu öfkeye çevirirken sandalyeden doğruldum.

"Ücreti kasaya bırakırsınız!" Diyerek masadan ayrıldığım sırada Abimin barın ardında sinsi bir gülümseme ile bizi izlediğini gördüm.

Yoksa o... Yalın'a bir şey söylemiş olabilir miydi?

Hızlı adımlarla ona doğru ilerlerken gözlerimde korkutucu olması için uğraştığım bir bakış yer etmişti. Bu bakışları fark etmiş olacak ki, elindeki bezi bırakıp barın önüne gelişimi izledi.

"Bir halt mı yedin sen?" Diye sorduğumda kaşlarını kaldırdı.

"Hangisinden bahsediyorsun?"

"Muhtemelen ismimin geçtiği haltından!"

Düşünüyormuş gibi bir süre bakışlarını kaçırdı. "Ben senin adının geçtiği bir çok halt yedim. Daha çok ayrıntıya girmelisin."

Derin bir nefes alıp kendimi sakin olmaya zorladım. "Benim ve Yalın'ın isiminin yan yana geçtiği bir halt?"

Dudağını bükerek başını iki yana salladı. "Bu haltı benim yemem hiç eğlenceli olmaz. Seni bu haltı yerken izlemeyi tercih ederim."

"Kes sesini!" Diyerek bir adım geri attım ve arkamı dönerek çıkışa yöneldim.

"Hey! Söylemeyi unuttum!" Diye ardımdan seslenen ağabeyim ile duraksadım ve başımı çevirdim. "Misafirimiz var."

"Kim?" Diye sordum şüpheyle. Akrabalarımızla pek iyi anlaştığım söylenemezdi. Anne tarafımla daha sıkı olsam da, baba tarafım tam olarak fesatyaya gönderilecek insanlardı.

"Alara muhtemelen eve dönmeni dört gözle bekliyordur."

Baba tarafı. Fesat kuzenlerden ortancası. Her işe burnunu sokmaktan zevk alan ve odamı kimseden izin alma gereği duymadan sahiplenen küçük o... Sakinim.

Aslında eve Ali'yle birlikte geç dönebilirdim. Sonuçta aynı yerde çalışıyorduk. Gece garsonluk yapabilirdim. Ancak Yalın kim olduğumu anlamaya bu kadar yaklaşmışken onun beş metre yakınında olmak pek akıllıca olmazdı.

Derin bir nefes aldım ve savaş alanına gitmek üzere çıkışa yöneldim. Yalın'a kendimi ifşa etmektense Alara ile baş etmek daha mantıklı görünüyordu.

🧡🧡🧡

Umarım uyumamışsınızdır. Şahsen ben uyuyamadım. Bir de özellikle ramazan boyunca bölümleri daha sık atıp Skandal'lı da Büyü'yü de final yapmayı planlıyorum.Umarım başarabilirim wixmwüxşw.

Yine umuyorum ki bölümü beğenmişsinizdir. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın! Her ne kadar sabah olmuş olsa da gececi tayfaya iyi uykular👐🏻👐🏻❤.

BÜYÜCÜ | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin