💫32💫

8.4K 557 70
                                    

"İşi bırakıyorum," dediğimde başını önündeki sosis tabağından kaldırıp bana baktı Ali. "Gelmeyeceğim bundan sonra. Hem zaten tatil bitmek üzere. Ders çalışmam gerekiyor."

"Çizimin nesine çalışacaksın?"

"Sanatla alakanı sorgulamayacağım veya tartışmayacağım. Duvarın sanat konusunda senden daha iyi olduğunu yıllar önce anladım ben."

Dudağını memnuniyetsizce büktüğünde sosilerinden birini ağzıma attım. "Lafı değiştiriyorsun. Sen kimin malını kimden gizliyorsun Lavin? O pis ciğerini biliyorum ben senin." Masaya doğru eğildiğinde ağzımda büyüyen sosisi zorlukla yutkundum. "Ondan kaçıyorsun değil mi? Ama yanlış yapıyorsun."

"Ben artık doğruyla yanlışı tartışmak istemiyorum. Yoruldum bir kere. Onunla daha fazla yüz yüze gelmek istemiyorum." Çekingen sesime karşılık çatalını sertçe masaya bıraktı.

"Hep böyle oldun. Hep kaçtın. Sana karışanları bile ben döverdim. Sen hep korkup kaçan taraf olurdun. Ama bu sefer izin vermeyeceğim. Eğer o umursamıyormuş gibi davranıyorsa sen de öyle davranacaksın." Çayının dibini kafaya dikip devam etti. "Hem seni tanıdığım kadar o piçi de tanıyorum. Eğer umursamıyor olsaydı umursamadığını dile getirmeye çalışmazdı. Bana laf anlatmaya çalışmazdı. Ertesi gün yüzüne bile bakmazdı olur biterdi. Demek ki onun da kendi içinde korktuğu birşeyler olmuş. Bu kadar yaklaşmışken kaçarsan fark edildiğini de siler atarsın."

Haklı okabilir miydi? Beni tanıdığı konusunda haklıydı. Kaçıyordum. Peki ya Yalın konusunda? O da mı kaçıyordu? Etkilendiği için kaçıyor olabilir miydi?

Ben birşey diyemeden konuşmayı sürdürdü. "Şimdi aç kulağını beni dinle. Onun seni umursamıyormuş gibi davranmasına izin vermeyeceksin. İlk sen ona öyle davranacaksın. Ben de bu gün Arda'yı bara çağıracağım. Az ona gülümse, sohbet et. Bak nasıl topuklarını kıçına vura vura gelecek sana."

Sosislerinden birini daha aşırırken aklıma gelen şeyle sinsice gülümsedim. "Arda'yı kendisi gelmeden önce çiçek göndermeye ikna edebilir misin?" Masum çıkarmaya çalıştığım sesim ile kaşları havalandı.

"Ne var aklında?" Diye sordu şüpheyle.

"Bu sefer Bonnie olmayacağım. Bu sefer Eyşan olacağım."
💫💫💫

Doğruyu söylemek gerekirse bölümün gecikme sebebi öyle elle tutulur bir sebep değil. Üzerinde uğraştığımı söylediğim kurgu, Skandal'ın finali ve bu cehennem sıcakları üst üste gelince gecikti. Tutamayacağım belki kaçıncı söz olacak ancak yine de telafi etmeye uğraşacağımı bilin istiyorum. Oy verme ve yorum yapmayı unutmayın, en çok sizi♥️.

BÜYÜCÜ | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin