💫27💫

8.6K 548 35
                                    

Ne hissetmem gerektiğini bilmiyordum ancak hissettiğim şey heyecanın yanında bile geçmiyordu. Çünkü Yalın'ın sevgilisi olmak nasıl bir şeydi biliyordum. Yalın'ın sevgilisi olmazdı, takıldığı kızlar olurdu. Ve muhtemelen başta Arda olmak üzere bu olaya şahit olan diğer arkadaşları ve bardakiler tarafından ben de o kızlardan biri sanılıyordum. Bu durum Yalın'ın dikkatini çekebilmiş olma umudumu bile öldürüyordu. Diğer herkes tarafından nasıl biri olarak görüldüğümü biliyordum fakat Yalın tarafından nasıl göründüğümü bilmiyordum. O da beni takıldığı diğer kızlar gibi mi görüyordu? Ayartıp tatmin olduğunda bir kaç ilgisizlik ve umursamazlık gösterileriyle bırakabileceği bir hedef olarak mı görüyordu beni?

İlerleyen günlerde bu sorunun cevabını alabileceğimi düşünmüştüm. Ancak ne sorunun cevabından ne de Yalın'dan bir ize dahi rastlamamıştım. Bana 700 tl ye patlayan bilginin ardından iki gün geçmişti ve bilginin doğru olduğunu kanıtlayan tek şey bana bakıp aralarında konuşan ve yanıma yaklaşmaya dahi cesaret edemeyen Arda'ydı.

Derin bir nefes alarak günün son bahşişini de cebime sıkıştırdım. Önlüğümü çıkarırken dönüp, "Ben çıkıyorum!" diye seslendim masaları silen Ali'ye.

'S*ktir git' anlamına oldukça benzeyen bir el savuruşu ile çantamı da alıp barın çıkışına doğru ilerlemeye başladım.

Bardan çıktığım  sırada ard arda titreyen telefonum ile elimi  Rahat Koltuk çizgi filmindeki içinden herşey çıkan koltuğa benzeyen çantama atıp telefonumu güç bela çıkardım. Bildirimlere girdiğimdeyse o rahat koltuktan Yalın'ın hafızasına silmeye yarayacak bir cihaz çıkıp çıkmayacağını merak ettim.

Yalın: Şu bağlama büyüsü

Yalın: onu bozabilir misin?

Yalın: bir işim var da.

Büyücü: Beynine tüküreyim.

💫💫💫

Selamlarrr👐🏻👐🏻👐🏻. Bu gece bir başka bölüm atamayacağım ama yarın 2 bölüm atacağım, söz. Sağlıcakla beklemede kalın♥️.

BÜYÜCÜ | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin