Arda...
Omzuna vurarak yanına çöktüm ve başımı eğip gergin yüzüne baktım.
"Bir sorun mu var?" Diye sorduğumda sigarasından bir nefes daha çekmek dışında tepki vermedi.
Bir süre onu izleyip pes ederek arkama yaslandım. "Ali partinin senin barda olacağını söyledi." Dediğimde yalnızca kafasını salladı.
"Anlaşılan Lavin'le aranızdaki harbiden espriden ibaretmiş." Sözlerim ile omuzları gerilirken yarım ağız gülümseyerek önündeki sigara paketine uzandım.
"Herkesi kandırırsın." Derken sigarayı yaktım ve derin bir nefes çektim. "Ali'yi bile kandırırsın." Ona yan bir bakış atıp devam ettim. "Ama beni kandıramazsın."
Yine sustu.
"O kıza karşı birşeyler hissediyorsun. Hatta belki aşıksın." Başımı eğip tekrar yüzüne eğildim. "Onun öğrenmesinden korktuğun için mi kızı üzdün?" Alayla güldüm. "Bakın hele, Yalın'ın da bir zaafı varmış! Bir kalbi varmış, değer verdiği birisi varmış. Ama Yalın s*k beyinlinin tekiymiş!"
"Kes sesini." Diye tısladığında arkama yaslandım.
"Gördüğüm en göt herifsin biliyorsun değil mi? Senden daha göt bir herif olan baban yüzünden hayatının içine sıçıp duruyorsun. Neden? Çünkü ibnelik olsun!"
"S*ktir git, Arda!" Sesi yükselmişti. Bu iyiye işaretti. Yani sanırım.
"Neyseki senin sıçmık hayatın umrumda değil. Lavin'le işinin olmaması beni ilgilendiriyor. Mademki hayatının içine sıçmayı ondan çok seviyorsun, senin yerine ben onu mutlu edeyim. Kim bilir, belki bir gün bana da, sana olduğu gibi, aşık olur?"
"Olmaz." Dediğinde bu sefer sesli gülmeye başladım.
"Olmaz mı? Yoksa yanında dura dura onun gibi bir büyücüye dönüştün de geleceği mi görüyorsun?" Başımı iki yana salladım. "Anlaşılan boynuz kulağı geçememiş. O seni unutmuş bile. Konu ben olsam da olmasam da seni unutabilen her an başka birine aşık olabilir."
Bir şey söylemek için dudaklarını araladığında son sözümü söyleyerek susturdum onu.
"Yani diyeceğim o ki, Yalın; onu her an kaybedebilirsin. Hatta istersen bu sözümü bir tehdit olarak algıla."
💫💫💫
Selam dostlarım👐🏻. Öncelikle bölümü geciktirme sebebimi açıklamakla başlayacağım söze. Diğer bölümde bahsettiğim üzere aklımda bombalı bölümler var ancak dikkatimi okunma sayısı çekti. Bölüm sayısı 50 yi geçmişken okunma sayısı 40 bin bile değil. Ve bu durum, ne yalan söyleyeyim, modumu düşürüyor. O yüzden bu bahsettiğim bölümleri yayınlamadan önce en azından okunma sayısının 40 bin olmasını beklemeyi düşünüyorum, ama yine de sağım solum belli olmaz. Hepinize iyi günler dilerim❤.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜCÜ | texting
Storie breviBüyücü: Bu gün hocaya gittim. Büyücü: Bağlama büyüsü yaptırmaya. Büyücü: Şimdi sana üç gün tanıyorum. Büyücü: Ya benim olursun Büyücü: Ya da o her gece altına aldığın kızları o yatağa gömen bir Kara Melek olup seni hadım ederim.