Üzerim pudra pembesi elbiseyi çekiştirerek, son kez aynada kendimi izledim. Saçlarımın büklelerini belirgenleştirip öylece salmıştım. Makyajımı Alara yapmış ben azaltmıştım. Tam olarak hazırdım ancak yanlış olan birşeyler varmış gibi bir his vardı içimde. Belki de oldukça uzun bir sürenin ardından ilk defa bu şekilde hazırlanmanın yan etkisi içindeydim. Emin değildim.
"Hazırım," diye kendi kendime mırıldanarak telefonumu ve çantamı da alıp odadan çıktım.
Yalın on beş dakika önce beni almaya gelemeyeceğini, Ali'nin beni getireceğini söylediğinde geçirdiğim ufak çaplı sinir krizinin kalan kırıntıları ile Ali'nin kapısını yumruklamaya başladım.
"Ben hazırım!" Diye koridorda çığlık kopararak ilerlemeye başladığımda Ali'nin küfür içerikli homurtusu ile kapıyı açtığını duydum.
Yarım saat kadar sonra Alara'nın da eşlik ettiği ölümcül yolculuğun ardından barın önüne geldiğimizde neredeyde tüm sokağı inleten müzik sesini işittim. "Bu gece bar kapatılmamış mıydı doğum günü için?"
"Evet." Ali'nin kısa cevabı ile bakışlarımı bardan ayırıp ona çevirdim.
"Bu ses ne?"
"Doğum günü partisinin sesi?"
"Kimin doğum günü?"
"Yalın'ın."
"Ne?" Bıkkın bir nefes aldığında, "İyi de bu gün Yalın'ın doğum günü değil ki." Dedim.
"Bir sen akıllısın." Deyip kapıyı çarparak arabadan indi.
Gelmişine geçmişine söverek kendimi serin havaya attığımda itici merakı ile göze batan Alara'nın çoktan Ali'nin peşine takıldığını fark ederek küfürlerimi ona yönelttim.
Yalın bu gün benden birini etkilememi istemişti. Kim olduğunu söylemediği bu şahısın kendisine muhtaç olacağı bir aşka düşmesini istemişti. Sebebini de kim olduğunu söylediğinde söyleyecekti.
Derin bir nefes alarak çoktan kapıya ulaşmış ikilinin peşinden ilerlemeye başladım.
İçerisi ana baba günü gibiydi. Ali'nin 10 kişilik diye bahsettiği doğum günü partisi 60 kişinin üzerindeydi. Burnuma dolan sigara dumanına karışmış ter kokusunu almamak için çabalayarak Ali'ye yetişmek için adımlarımı hızlandırdım. Mekandaki tüm masalar toplanmış ortaya upuzun bir masa konmuştu. Masanın ortasında içkiler ve kanepe çeşitleri vardı. İnsanların çoğu ayaktayken aklı olduklarını düşündüklerim localara yerleşmiş ve müziğin sesini bastıran bir gürültü oluşmuştu. Gözlerim Yalın'ı ararken bileğimden çekilmem ile sendeledim.
"Onur konuğum!" Diyerek beni kendine çeken Yalın'ı omuzlarından ittirdim. Aslında saniyesinde pişmanlık duyduğum bir hareketti ancak beni almaya geleceğini söyleyip, sözünde durmamasının kırgınlığı henüz geçmemişti.
Omuz silkerek beni dolu localardan birine doğru çekiştirmeye başladı. Kendilerine doğru geldiğimizi gören beşli birbirini dürtükleyerek locayı boşaltırken bileğimi Yalın'ın elinden kurtarak mor koltuğun bir köşesine oturdum. Karşıma geçmesini beklerken yanıma çöküp kolunu arkamdan uzatmasıyla kaşlarım havalandı.
Tepkimi umursamadan barı işaret ettiğinde bakışlarımı o tarafa çevirdim.
"Mavi ceketli olan. Cılız."
Barın bir köşesinde birasını yudumlayıp sinsi bakışlarla etrafa göz atan sarışın bir adamdan bahsediyordu. "Bu gece onu etkilemeni istiyorum." Diye devam eden Yalın'la bakışlarımı adamdan ayırdım.
"Neden?"
"Çünkü yapacağını söyledin."
"Neden yapacağım bunu." Kaçırdığı bakışlarından yine bir şekilde konuyu değiştireceğini anlayarak, "Nedenini söylemezsen hiç bir güç beni burada tutamaz."
"Babam barı ona satacak." Diye başladığında devam etmesini beklercesine sessiz kaldım. "Ben de burayı batmak üzere olan bir barmış gibi göstererek ona başka bir bar satacağım. Daha doğrusu bunu sen yapacaksın. Onu bu barı satın almaktan vazgeçireceksin." Bakışlarını adamdan çekip bana çevirdi. "Masum, yardıma muhtaç kızı mı yoksa cazibeli yırtıcı kızı mı oynarsın bilemem. Orası sana kalmış."
Öfkeyle sıkılmış yumruğumu suratına geçirmeme engel olan hiçbir şey yoktu. Asıl yumruğun kalbime inmiş olması bu isteğimi körüklüyordu hatta.
"Ben sana yardım etmeyi kabul ettim. Ve yalnızca kabul ettiğim şeyi yapacağım." Dedim ve onu var gücümle masadan iterek sendeleyip ayağı kalkmasını sakladım.
Masadan uzaklaşırken hala şaşkın bir şekilde gidişimi izleyen Yalın'a döndüm ve, "Tek ihtiyacım olan kutlama merasiminden sonra burayı sen hariç diğer gereksiz mahluklardan temizlemen."
💎💎💎
Bölümü attığını zannedip başka bölüm yazmaya girdiğinde aptallığını fark eden yazarınız özür diliyor:( Diğer bölüm gece kesin gelicek. Takipte kalın😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜCÜ | texting
Cerita PendekBüyücü: Bu gün hocaya gittim. Büyücü: Bağlama büyüsü yaptırmaya. Büyücü: Şimdi sana üç gün tanıyorum. Büyücü: Ya benim olursun Büyücü: Ya da o her gece altına aldığın kızları o yatağa gömen bir Kara Melek olup seni hadım ederim.