"İster kabul et ister etme," diye başlayarak odaya giren Ali ile izlemekte olduğum diziyi durdurdum.
"Neyi?" Diye sorduğumda derin bir nefes alarak yatakta karşıma oturdu.
"Doğum günü planını." Dedi ve yapmacık bir ifadeyle gülümsedi.
Çocukluğumdan bu yana doğum günüm yalnızca benim günüm olmaktan çıkmıştı. Çünkü ailede Ali hariç herkesin doğum günü aynıydı. Ki bu çocukluğunda Ali'de bir travma yaratmıştı. Evlatlık olduğunu düşündüğünden ailem benim doğum günlerimde ona da hediye almış hatta onun doğum gününü benimkiyle birlikte kutlamaya başlamıştı. Her yıl o gün bize uyumlu kostümler hazırlar kostümlere uygun bir sahne hazırlardı. Bu yüzden Ali yılda iki kez doğum günü kutlama şansı edinmişti. Ne lüks ama?
"Konsepten caymak yok," dediğimde elini salladı.
"Behsettiğim o değil." Deyip gözlerime umutla baktı. "Mekan?" Diye devam ettiğinde sert bir nefes vererek bakışlarımı kaçırdım. "Hemen oflayıp poflama. Yılın başından beri orayı bugün için ayarlamaya çalışıyordum. Hayvan gibi iyi bir taht bile alıp depoya koymuştum. Ona özel süsler falan. Hem ben Yalın'la konuştum. Kabul etti. Sorun olmaz dedi."
Bir şey söylemediğimde heyecanla devam etti. "Ve Reyâl'e de haber verdim. Ortaokul arkadaşın olan. Ablası da dönmüş. Hep beraber geleceklermiş."
"Reyâl'le ne ara konuştun?"
"İki gün önce beni aradı. Bu yıl ne yapıyoruz falan diye sordu. Anlattım. Ve bu sene kalabalık geleceklerini söyledi. Erkek arkadaşı Akın, onun ikizi -Ayla'mı Ayda mı neyse artık- , Buğra,bir de ablası."
Kaşlarım havalanırken Ali'yi dikkatle inceledim. Mimiklerinin oynamaması için kendini zorladığı çok belliydi. "Leyâl'in de olması senin için sorun olmayacak mı?"
Omuz silkerek "Neden olsun ki?" diye sorduğunda onun gibi omuz silkip, "Bir yıl öncesine kadar birbirinize dolu dizgin aşıktınız falan ya hani," dedim.
"Dediğin gibi, bir yıl önceydi o." Ardından konunun üzerinde daha fazla yorum yapmamam için konuyu değiştirdi. "Kabul ediyor musun?"
Onu silebildiğimi görmesi için onun olduğu ortamlara girmem gerekiyordu öyle değil mi? Varlığının üzerimde bir etkisi olmadığını görmesi gerekiyordu.
Derin bir nefes alarak başımı salladım. "Kabul."
"İşte bu be!" Diye bağırarak ayaklandığında donunu çekiştirerek durdurdum.
"Reyâl'ler ne zaman gelecek?"
"Doğum gününden bir gün önce."
Yani iki gün sonra. Başımı salladım ve çıkmasını bekledim. Ardından laptopu kapatarak bir süre öylece etrafı izledim.
Ardından ayaklanarak kostüm alışverişi için Ali'yi ikna etmek üzere odadan çıktım.
💫💫💫
Biraz kısa bir bölüm oldu onca bölümsüz geceden sonra ancak aklımda bomba şeyler var. Sadece bekleyin;) Tabii bölüm aralarını bu kadar uzun tutmayacağım, söz.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın, iyi gecelerrrr♥️
***Doğum günü olayında bir hatayı düzelttim :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜCÜ | texting
ContoBüyücü: Bu gün hocaya gittim. Büyücü: Bağlama büyüsü yaptırmaya. Büyücü: Şimdi sana üç gün tanıyorum. Büyücü: Ya benim olursun Büyücü: Ya da o her gece altına aldığın kızları o yatağa gömen bir Kara Melek olup seni hadım ederim.