Belki de yaşanılacak en garip şeydi sevdiğiniz beyin el falına bakmak. Ama işte bu sandalyenin üzerinde onun karşısındaydım ve sıcak eli avuçlarımın arasındaydı. Kalp atışlarımın gümbürtüsünü duymamasını dileyerek kendime gelmeye zorladım kendimi.
Boğazımı temizledikten sonra üzerimdeki delici bakışlarına çok takılmamaya çalışarak aklıma ilk gelen şeyi söyledim.
"Büyü," diye başladığımda kaşlarını kaldırdı. "Büyü yapmışlar sana." Dediğimde dudağının bir kenarı serseri bir sırıtışla gerildi.
"Dur seni aydınlatayım," diyerek masaya doğru eğildi ve nefesi kıvırcık saçlarımı uçuşturacak kadar yakınlaştı. "Bağlama büyüsü?"
Biraz geriye kaykılıp başımı salladım. "Evet, olabilir." Deyip yutkundum. Masanın üzerindeki suyuma uzanıp bir yudum aldım ve yeniden ona döndüm. "Kolayca kurtulabilecekmişsin gibi durmuyor. Yakın zamanda başına bela olacakmış gibi duruyor."
"Tabii ki olacaktır." Diyerek geriye yaslandığında sözlerine çok takılmayarak devam ettim.
"Bir de," diye başlayıp dilimin ucundaki kelimeler ile duraksadım. Çok mu ileri gitmiş olurdum?
Duraksadığımı fark ettiğinde tek kaşını kaldırdı. "Bir de?"
Etrafta göz gezdirip bizi duyabilecek yakınlıkta birinin olup olmadığına baktıktan sonra masaya doğru eğildim. "Sanırım güçten kesileceksin." Dediğimde kaşları bu sefer şaşkınlıkla havalandı.
"Ne tür bir güçten bahsediyoruz?" Diye sorduğunda geri çekildim.
Yanaklarımın kızarmasına lanet ederek gözlerimi kaçırdım. "Anlarsın işte. Bu aralar kızlardan uzak durman gerekebilir. Tabii etrafta hakkında dedikodular yayılmasını istemiyorsan."
Sessizliği üzerine bakışlarımı tekrar ona çevirdiğimde bakışlarından hiç bir şey anlayamadım. Yüz ifadesi ne sert ne yumuşaktı. Dudakları ne öfkeyle ne de alaylı bir gülümsemeyle gerilmişti.
Panik yaparak elini bırakmaya kalkıştığımda elimi sıkıca tuttu. Hareketiyle irkilirken elimi kendine doğru çekerek masanın üzerinden yakınlaştığında nefesimi tuttum. Bu yakınlık çok fazlaydı. Sadece bir kaç santim ileri kaykılsam burunlarımız birbirine çarpabilirdi.
"Söylesene," dedi pürüzlü bir sesle. "Bu da," boştaki elini sarı, kıvırcık bir tutamda gezdirdi. "kıvırcık saçlı, yeşil gözlü bir büyücünün yaptığı bir büyü olabilir mi?"
🧡🧡🧡
Selam👐🏻. Umarım beğenirsiniz bölümü. Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın. Sağlıcakla kalın🧡.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜCÜ | texting
Historia CortaBüyücü: Bu gün hocaya gittim. Büyücü: Bağlama büyüsü yaptırmaya. Büyücü: Şimdi sana üç gün tanıyorum. Büyücü: Ya benim olursun Büyücü: Ya da o her gece altına aldığın kızları o yatağa gömen bir Kara Melek olup seni hadım ederim.