Korkunun en ham hali kalbimde çarpıyordu. Masaya ondan önce yetişemeyeceğimi anlayarak Yalın'a çevirdim rotamı ve masaya bir kaç adım kala bir panter edasıyla sırtına atladım. Ellerimle gözlerini kaparken telefonunu cebine koyup bir elini saçıma attı. Beni yana doğru çekişitirirken ben de onun saçına yapıştım ve tutamları ard arda çekmeye başladım.
Beklemediğim bir anda kolumdan tutup beni öne doğru çektiğinde çığlık atarak ters döndüm. Bir an onun kucağındayken bir diğer an yerde buldum kendimi. Beni kenara itip masaya doğru yöneldiği sırada bu sefer bacağına yapıştım ve kendimle birlikte geri çekmeye başladım.
"Daha ne kadar direneceksin?" Diyerek kolumdan tutup beni yerden kaldırdığında saçlarımı geriye atarak siper aldım.
"Telefonumu rahat bırakana kadar."
Ellerini havaya kaldırdı ve "Peki öyleyse, sen göster." dedi.
"Özelim o benim." Kesik nefesler alarak söylediğim şey üzerine tek kaşını kaldırdığında "Seni ilgilendiren hiçbirşey yok içinde." diye ekledim.
Bu sefer iki kaşı birden havaya kalktığında omzumu silktim.
"Daha nereye kadar inkar edeceksin?"
"Neyi?" Dedim havadan sudan konuşuyormuş gibi rahat görünmeye çalışarak. Ama içten içe götüm tutuşuyordu ve yüzündeki ifadeye bakılırsa bunu görebiliyordu.
"Biraz önce bozmaya çalıştığın büyüyü en başında bana yapan kişinin sen olduğunu?" Diye sordu bir adım daha yaklaşarak.
"Saçma-"
"Daha fazla nefesini yorma Lavin," derkenki sesinin yumuşaklığı ile nefesim kesildi. "Artık gerçekleri birkaç inkar sözleriyle sağlayamayacağını sen de biliyorsun." Bir adım daha yaklaştı ve cebinden telefonunu çıkardı.
Mesajlar kısmına girip zaten açık olan sohbete rastgele bir harf yazıp attığında tekrar telefonum titredi.
Gözlerimi sımsıkı yumduğumda bir başka rastgele mesajla daha titredi telefonum.
"Sanırım artık inkar etmeyeceksin." Sesi nefesini dudaklarımda hissedecek kadar yakından geliyordu. Gözlerimi mümkünmüş gibi daha çok sıktığımda sert bir nefes verir gibi güldü ve...
Beni öptü!
Evet, kesinlikle dudaklarımın üstündeki sıcak baskı onun dudaklarına aitti!
Geceleri hayalini kurduğum o anı yaşıyordum. Tabii hayallerimde ikimizde aşıktık ancak bu anın hayallerimdeki ile tek farkı bu değildi.
Bir diğer farksa barın kapısının açılma sesinin ardından gelen ağabeyimin "LAN!" diye böğürmesiydi.
💫💫💫
Yazarken gerildim resmenqücmwifwğcle. Kısa oldu ama bence beğenirsiniz bölümü. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın love u❤❤❤.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜCÜ | texting
NouvellesBüyücü: Bu gün hocaya gittim. Büyücü: Bağlama büyüsü yaptırmaya. Büyücü: Şimdi sana üç gün tanıyorum. Büyücü: Ya benim olursun Büyücü: Ya da o her gece altına aldığın kızları o yatağa gömen bir Kara Melek olup seni hadım ederim.