💫12💫

11.2K 747 21
                                    

"Immm..." diye mırıldandım avucumun içindeki ele odaklanmaya çalışırken. Ama Yalın karşımdaki locada tek başına oturuyorken bu hiç mümkün değildi. Neden tekti? Neden dikkatimi daha farklı şekilde dağıtacak uzun bacaklı yosmalar yoktu?

"Görünüşe bakılırsa oldukça huzurlu ve sessiz bir haftadan geçiyorsun?" Bakışlarımı zorlukla Yalın'dan çekip önümde oturmuş meraklı gözlerle beni izleyen esmer kıza baktım. Henüz on sekizine yeni basmış gibi görünüyordu. Yüzünde tatlı bir merakın ve toyluğun heyecanı vardı. "Ama bu fırtına öncesi sessizlik.." dediğimde kaşları havalandı. "Özgürlüğüne karışan birileri var ve bunlar yakında sana ciddi sorunlar çıkarabilirler."

Kız gözlerinin önüne bahsettiğim potansiyele sahip şahsı getirmişçesine ela gözlerini devirdiğinde bakışlarım tekrar Yalın'ı buldu. Bana mı bakıyordu?

Yok, daha neler! Gözü seyirmiş.

Hızla bakışlarımı kaçırıp kızaran yanaklarıma lanet okuyarak kıvırcık saçlarımı başımı hafifçe sallayarak yüzümün etrafına aldım. "Ama endişelenme, şu sıralar senin için herkese meydan okumayı göze alabilecek birileri karşına çıkabilir. Hazırlıklı ol."

Kızın gözleri bu sefer heyecanla parlarken, "Ah, kesinlikle çıkacak." Diye soludu.

Saçlarımın arasından Yalın'ı yoklamaya çalıştım ancak bir kaç başarısız denemenin ardından risk alamayacağıma karar vererek kıza yarım yamalak gülümsedim. "Yedi zaman." Dediğimde kız ne dediğimi anlayamayarak kaşlarını çattı. "Yedi gün, yedi hafta ya da yedi yıl; bilmiyorum. Ama asıl huzur seni o zaman bulacak." Diyerek kızın elini bıraktım.

"Bu kadar mı?" Diye sorduğunda dudağımı bükerek başımı salladım. "On dakika bile olmadı."

"Hayatının on dakika almayacak kadar sorunsuz geçecek olması iyi bir şey öyle değil mi?"

"Evet, elbette. Öyle." Diyerek cüzdanını çıkarttı ve parayı masaya bırakıp ayaklandı.

"Tekrar bekleriz," diyerek parayı alıp cebime sıkıştırdım ve kalkmak için doğruldum. Ancak duyduğum sesle donup kaldım.

"Sırada ben varım."

Yalın karşımdaki boşalan sandalyeye oturmuş, kalkmak için masaya tutunan beni dikkatle izliyordu.

Sıra mı?

Ona fal bakmamı mı istiyordu gerçekten?

BÜYÜCÜ | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin